google-site-verification=1aK38t5e7PAE5bIKjzp9f3ESCaznUyB0w3QeY0RVDLc

روغن دنده فشار شدید EP

روغن دنده فشار شدید EP
روغن دنده فشار شدید (EP) برای به حداقل رساندن فرسودگی و خراشیدن در کاربردهای خودرویی و صنعتی در شرایط بار زیاد، به ویژه در مواردی که بارهای پیک یا شوک زیاد وجود دارد، استفاده می شود. روغن های دنده EP مدرن با مواد افزودنی فرموله می شوند که حاوی گوگرد فعال هستند و غالباً با فسفر ترکیب می شوند و یک روانکار پایدار از نظر حرارتی و غیر خورنده را با ظرفیت حمل بار بالا فراهم می کنند.
ادامه مطلب

انتخاب روغن دنده صنعتی مناسب

انتخاب روغن دنده صنعتی مناسب
برای رفع نیازها، روغن دنده های صنعتی امروز باید حاوی سیستم افزودنی با کارایی بالا باشند. هدف این است که روانکار به اندازه کافی از نظر حرارتی پایدار و مقاوم باشد تا اطمینان حاصل شود که بیشتر دوام می آورد، محافظت بهتری می کند و عملکرد بهتری دارد، در عین حال سیستم را تمیز نگه می دارد و گرما و آلاینده ها را با خود می برد.
ادامه مطلب

روغن دنده پایه سینتتیک

روغن دنده پایه سینتتیک
روغن دنده پایه سینتتیک هر زمان که روغن دنده معدنی به حد عملکرد خود رسیده و دیگر نمی تواند نیازهای کاربردی را برآورده کند، استفاده می شود. مثلا در دمای بسیار کم یا زیاد، بارهای بسیار زیادو شرایط محیطی فوق العاده. حتی اگر مواد افزودنی می توانند بسیاری از خواص روغن های معدنی را بهبود ببخشند، نمی توان تأثیر نامحدودی بر روی تمام خواص آنها ایجاد کرد.
ادامه مطلب

انتخاب روغن هیدرولیک مناسب برای سیستم

انتخاب روغن هیدرولیک مناسب برای سیستم
اکثر سیستم های هیدرولیک می توانند با استفاده از روغن های مختلف از جمله روغن موتور مولتی گرید (چند درجه)، روغن گیربکس اتوماتیک و روغن هیدرولیک ضد سایش معمولی (AW) کار کنند. اینکه چه روغن یا مایعی را انتخاب کنید به تجهیزات شما و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. اگرچه ارائه یک توصیه قطعی که انواع تجهیزات هیدرولیکی را در همه کاربردها پوشش دهد امکان پذیر نیست، اما در هنگام انتخاب مایعات هیدرولیکی چند سوال اصلی وجود دارد که باید از خود پرسید.
ادامه مطلب

روغن ترانس مهار شده و مهارنشده

روغن ترانس مهار شده و مهارنشده
یک بازدارنده (Inhibitor) اکسیداسیون ماده ای است که درون مایع عایق قرار دارد یا به آن اضافه می شود تا مقاومت آن را در برابر حمله مضر در یک محیط اکسید کننده بهبود بخشد، یعنی بازدارنده ها ثبات اکسیداسیون روغن ها را بهبود می بخشند. تمام روغن های ترانسفورماتور تا حدی حاوی بازدارنده هستند. روغن های "مهار نشده" حاوی بازدارنده های طبیعی و یا بازدارنده های مصنوعی با حداکثر غلظت 0.08 درصد وزنی هستند. روغن های "مهار شده" حاوی بازدارنده با حداکثر غلظت 0.4 درصد وزنی هستند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 150 SH

روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 150 SH
روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 150 SH یک روغن کمپرسور برودتی و سرمایشی است که عملکرد روانکاری خوبی را در دماهای پایین انجام می دهد. از ویژگی های فنی این روغن می توان به این موارد اشاره کرد: سازگاری با مبردها، پایداری حرارتی خوب، سیالیت خوب در دمای پایین، تمایل کم به تشکیل فوم و کف، خواص ضد سایش خوب و عمر طولانی.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 320 SH

روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 320 SH
روغن کمپرسور بیتزر Bitzer B 320 SH یک روغن کمپرسور برودتی و سرمایشی است که عملکرد روانکاری خوبی را در دماهای پایین انجام می دهد. از ویژگی های فنی این روغن می توان به این موارد اشاره کرد: سازگاری با مبردها، پایداری حرارتی خوب، سیالیت خوب در دمای پایین، تمایل کم به تشکیل فوم و کف، خواص ضد سایش خوب و عمر طولانی.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma M 460

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma M 460
روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma M 460 روغن کمپرسور پایه نیمه-سینتتیک می باشد. این روغن مناسب کمپرسورهای دورانی است. این روغن کمپرسور از ترکیب یک روغن پایه نیمه-سینتتیک با کیفیت و یک سیستم افزودنی پیشرفته حاصل شده است و عملکرد روان کمپرسور را در بازه دمایی گسترده تضمین می نماید.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 320

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 320
روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 320 روغن کمپرسور پایه سینتتیک می باشد. این روغن مناسب کمپرسورهای دورانی است. این روغن کمپرسور از ترکیب یک روغن پایه سینتتیک با کیفیت و یک سیستم افزودنی پیشرفته حاصل شده است و عملکرد روان کمپرسور را در بازه دمایی گسترده تضمین می نماید.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 150

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 150
روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 150 روغن کمپرسور پایه سینتتیک می باشد. این روغن مناسب کمپرسورهای رفت و برگشتی و یا کمپرسورهای پیستونی است. این روغن کمپرسور از ترکیب یک روغن پایه سینتتیک با کیفیت و یک سیستم افزودنی پیشرفته حاصل شده است و عملکرد روان کمپرسور را در بازه دمایی گسترده تضمین می نماید.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 100

روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 100
روغن کمپرسور کیزر سیگما Kaeser Sigma S 100 روغن کمپرسور پایه سینتتیک می باشد. این روغن مناسب کمپرسورهای رفت و برگشتی و یا کمپرسورهای پیستونی است. این روغن کمپرسور از ترکیب یک روغن پایه سینتتیک با کیفیت و یک سیستم افزودنی پیشرفته حاصل شده است و عملکرد روان کمپرسور را در بازه دمایی گسترده تضمین می نماید.
ادامه مطلب

گریس موبیل تمپ Mobiltemp SHC 100

گریس موبیل تمپ Mobiltemp SHC 100
گریس موبیل تمپ Mobiltemp SHC 100 محصولی با پایه رس است که برای روانکاری یاتاقان های ساده و ضد اصطکاک با سرعت کم و دمای بالا یا در شرایط نوسانی از دمای محیط تا دمای بالا کار می کند. در این گریس از غلیظ کننده رس استفاده می شود که برخلاف غلیظ کننده های صابون سنتی، در دمای بالا نرم نمی شود. این گریس بر پایه روغن معدنی با کیفیت بالا و ویسکوزیته بالا تهیه شده است. گریس های سری موبیل تمپ به ویژه برای کاربردهای دمای بالا مناسب هستند و در برابر آلودگی آب یا بخار بسیار مقاوم هستند.
ادامه مطلب

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

گریس شاسی

گریس شاسی
گریس شاسی معمولا گریسی دارای بافت نرم بوده که با به کارگیری روغن پایه با کیفیت و سفت کننده کلسیمی، برای روانکاری عمومی اختصاص یافته است. بازه دمایی که گریس های شاسی رایج در بازار در آن عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهند از دمای 20- درجه تا 80+ درجه سانتی گراد می باشد. کارکرد اصلی این گریس در شاسی، سیستم تعلیق و فرمان خودروها و همچنین انواع اتصالات در خودرو است.
ادامه مطلب

استاندارد روغن موتور API

استاندارد روغن موتور API
این استاندارد که توسط انستیتوی نفت آمریکا تأسیس شده است، محصول را طبق چندین معیار طبقه بندی می کند: قدرت پراکندگی و پاک کنندگی و محافظت در برابر سایش، اکسیداسیون و خوردگی. استاندارد شامل دو حرفS برای موتورهای بنزینی یا C برای موتورهای دیزلی است. حرف دوم عملکرد روغن را نشان می دهد. هرچه در حروف الفبا بیشتر باشد، کیفیت روغن بالاتر است. به عنوان مثال، روغن SH عملکرد کمتری نسبت به روغن SN خواهد داشت.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​021-55783531

آقای سیامک رنجبر:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
سرکار خانم​​​​​​​ صادقی:
0902-7337770

سرکار خانم اجلی:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir

سبد خرید