روغن برش موبیل کات Mobilcut 250

روغن برش موبیل کات Mobilcut 250
روغن برش موبیل کات Mobilcut 250 روغن ماشینکاری و فلزکاری است که قابلیت اختلاط با آب خوبی دارد. این محصول برای کار در انواع آب سخت و نرم طراحی شده است و از پتانسیل کف کم و محافظت در برابر خوردگی طولانی مدت برای ماشین آلات و اجزای سازنده برخوردار می باشد. این روغن برای ماشین آلات مدرن طراحی شده است که عمر طولانی، عملکرد عالی ماشینکاری و نگرانی های بهداشتی و زیست محیطی از ویژگی های مهم افزایش بهره وری آن هستند. این محصول به صورت غلیظ عرضه می شود و در زمان استفاده نیاز به مخلوط شدن با آب دارد.
ادامه مطلب

روغن برش موبیل کات Mobilcut 140

روغن برش موبیل کات Mobilcut 140
روغن برش موبیل کات Mobilcut 140 روغن ماشینکاری و فلزکاری است که قابلیت اختلاط با آب خوبی دارد. این محصول برای کار در انواع آب سخت و نرم طراحی شده است و از پتانسیل کف کم و محافظت در برابر خوردگی طولانی مدت برای ماشین آلات و اجزای سازنده برخوردار می باشد. این روغن برای ماشین آلات مدرن طراحی شده است که عمر طولانی، عملکرد عالی ماشینکاری و نگرانی های بهداشتی و زیست محیطی از ویژگی های مهم افزایش بهره وری آن هستند. این محصول به صورت غلیظ عرضه می شود و در زمان استفاده نیاز به مخلوط شدن با آب دارد.
ادامه مطلب

روغن برش موبیل کات Mobilcut 100

روغن برش موبیل کات Mobilcut 100
روغن برش موبیل کات Mobilcut 100 روغن ماشینکاری و فلزکاری است که قابلیت اختلاط با آب خوبی دارد. این محصول برای کار در انواع آب سخت و نرم طراحی شده است و از پتانسیل کف کم و محافظت در برابر خوردگی طولانی مدت برای ماشین آلات و اجزای سازنده برخوردار می باشد. این روغن برای ماشین آلات مدرن طراحی شده است که عمر طولانی، عملکرد عالی ماشینکاری و نگرانی های بهداشتی و زیست محیطی از ویژگی های مهم افزایش بهره وری آن هستند. این محصول به صورت غلیظ عرضه می شود و در زمان استفاده نیاز به مخلوط شدن با آب دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir