گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak Premium 3

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak Premium 3
گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak Premium 3 یک گریس چند منظوره است که برای طیف وسیعی از کاربردها در یک محدوده دمایی مشخص مناسب است. گریس Texaco Multifak یک گریس پایه لیتیوم که از روغن پایه معدنی و افزودنی های فشار بالا (EP)، ضد خوردگی و ضداکسیداسیون تشکیل شده است. این گریس با داشتن قابلیت پمپاژ خوب و عملکرد ضخیم کننده لیتیوم امکان استفاده در سیستم های کاربردی پمپ گریس را فراهم می کند.
ادامه مطلب

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak T EP 2

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak T EP 2
گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak T EP 2 یک گریس چند منظوره است که برای طیف وسیعی از کاربردها در یک محدوده دمایی مشخص مناسب است. گریس Texaco Multifak یک گریس پایه لیتیوم که از روغن پایه معدنی و افزودنی های فشار بالا (EP)، ضد خوردگی و ضداکسیداسیون تشکیل شده است. این گریس با داشتن قابلیت پمپاژ خوب و عملکرد ضخیم کننده لیتیوم امکان استفاده در سیستم های کاربردی پمپ گریس را فراهم می کند.
ادامه مطلب

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak EP 000

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak EP 000
گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak EP 000 یک گریس چند منظوره است که برای طیف وسیعی از کاربردها در یک محدوده دمایی مشخص مناسب است. گریس Texaco Multifak یک گریس پایه لیتیوم که از روغن پایه معدنی و افزودنی های فشار بالا (EP)، ضد خوردگی و ضداکسیداسیون تشکیل شده است. این گریس با داشتن قابلیت پمپاژ خوب و عملکرد ضخیم کننده لیتیوم امکان استفاده در سیستم های کاربردی پمپ گریس را فراهم می کند.
ادامه مطلب

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak 142

گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak 142
گریس تگزاکو مولتی فک Texaco Multifak 142 یک گریس چند منظوره است که برای طیف وسیعی از کاربردها در یک محدوده دمایی مشخص مناسب است. گریس Texaco Multifak یک گریس پایه لیتیوم که از روغن پایه معدنی و افزودنی های فشار بالا (EP)، ضد خوردگی و ضداکسیداسیون تشکیل شده است. این گریس با داشتن قابلیت پمپاژ خوب و عملکرد ضخیم کننده لیتیوم امکان استفاده در سیستم های کاربردی پمپ گریس را فراهم می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir