روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir