روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir