روغن بهران توربین 46

روغن بهران توربین 46
روغن بهران توربین 46 یک روغن توربین ویژه روانکاری انواع توربین های آب، بخار، گاز و همچنین توربو کمپرسور می باشد که از ترکیب روغن پایه مینرال و مواد افزودنی پیشرفته به دست می آید. روغن توربین بهران خواص ضداکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی دارد و همچنین پایداری حرارتی خوبی نیز هنگام روانکاری توربین ها از خود نشان داده است.
ادامه مطلب

روغن بهران توربین 32

روغن بهران توربین 32
روغن بهران توربین 32 یک روغن توربین ویژه روانکاری انواع توربین های آب، بخار، گاز و همچنین توربو کمپرسور می باشد که از ترکیب روغن پایه مینرال و مواد افزودنی پیشرفته به دست می آید. روغن توربین بهران خواص ضداکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی دارد و همچنین پایداری حرارتی خوبی نیز هنگام روانکاری توربین ها از خود نشان داده است.
ادامه مطلب

روغن بهران توربین 150 

روغن بهران توربین 150 
روغن بهران توربین 150 یک روغن توربین ویژه روانکاری انواع توربین های آب، بخار، گاز و همچنین توربو کمپرسور می باشد که از ترکیب روغن پایه مینرال و مواد افزودنی پیشرفته به دست می آید. روغن توربین بهران خواص ضداکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی دارد و همچنین پایداری حرارتی خوبی نیز هنگام روانکاری توربین ها از خود نشان داده است.
ادامه مطلب

روغن بهران توربین 100

روغن بهران توربین 100
روغن بهران توربین 100 یک روغن توربین ویژه روانکاری انواع توربین های آب، بخار، گاز و همچنین توربو کمپرسور می باشد که از ترکیب روغن پایه مینرال و مواد افزودنی پیشرفته به دست می آید. روغن توربین بهران خواص ضداکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی دارد و همچنین پایداری حرارتی خوبی نیز هنگام روانکاری توربین ها از خود نشان داده است.
ادامه مطلب

روغن بهران توربین 68

روغن بهران توربین 68
روغن بهران توربین 68 یک روغن توربین ویژه روانکاری انواع توربین های آب، بخار، گاز و همچنین توربو کمپرسور می باشد که از ترکیب روغن پایه مینرال و مواد افزودنی پیشرفته به دست می آید. روغن توربین بهران خواص ضداکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی دارد و همچنین پایداری حرارتی خوبی نیز هنگام روانکاری توربین ها از خود نشان داده است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir