روغن دنده فشار شدید EP

روغن دنده فشار شدید EP
روغن دنده فشار شدید (EP) برای به حداقل رساندن فرسودگی و خراشیدن در کاربردهای خودرویی و صنعتی در شرایط بار زیاد، به ویژه در مواردی که بارهای پیک یا شوک زیاد وجود دارد، استفاده می شود. روغن های دنده EP مدرن با مواد افزودنی فرموله می شوند که حاوی گوگرد فعال هستند و غالباً با فسفر ترکیب می شوند و یک روانکار پایدار از نظر حرارتی و غیر خورنده را با ظرفیت حمل بار بالا فراهم می کنند.
ادامه مطلب

انتخاب روغن دنده صنعتی مناسب

انتخاب روغن دنده صنعتی مناسب
برای رفع نیازها، روغن دنده های صنعتی امروز باید حاوی سیستم افزودنی با کارایی بالا باشند. هدف این است که روانکار به اندازه کافی از نظر حرارتی پایدار و مقاوم باشد تا اطمینان حاصل شود که بیشتر دوام می آورد، محافظت بهتری می کند و عملکرد بهتری دارد، در عین حال سیستم را تمیز نگه می دارد و گرما و آلاینده ها را با خود می برد.
ادامه مطلب

روغن دنده پایه سینتتیک

روغن دنده پایه سینتتیک
روغن دنده پایه سینتتیک هر زمان که روغن دنده معدنی به حد عملکرد خود رسیده و دیگر نمی تواند نیازهای کاربردی را برآورده کند، استفاده می شود. مثلا در دمای بسیار کم یا زیاد، بارهای بسیار زیادو شرایط محیطی فوق العاده. حتی اگر مواد افزودنی می توانند بسیاری از خواص روغن های معدنی را بهبود ببخشند، نمی توان تأثیر نامحدودی بر روی تمام خواص آنها ایجاد کرد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir