روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 100

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 100
روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 100 در مجموعه روغن های هیدرولیک مبتنی بر فلز روی برای استفاده در کاربردهای صنعتی و سیار قرار می گیرد. این روغن با روغن های پایه گروه II، در ترکیب با مهارکننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون و مواد افزودنی ضد کف، ارائه می شود که از پمپ و پیستون محافظت خوبی دارند. این روغن برای جلوگیری از ذرات ساینده، زنگ زدگی، رسوبات و لجن و کمک به سالم ماندن فیلترها فرموله شده است.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 68

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 68
روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 68 در مجموعه روغن های هیدرولیک مبتنی بر فلز روی برای استفاده در کاربردهای صنعتی و سیار قرار می گیرد. این روغن با روغن های پایه گروه II، در ترکیب با مهارکننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون و مواد افزودنی ضد کف، ارائه می شود که از پمپ و پیستون محافظت خوبی دارند. این روغن برای جلوگیری از ذرات ساینده، زنگ زدگی، رسوبات و لجن و کمک به سالم ماندن فیلترها فرموله شده است.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 46

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 46
روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 46 در مجموعه روغن های هیدرولیک مبتنی بر فلز روی برای استفاده در کاربردهای صنعتی و سیار قرار می گیرد. این روغن با روغن های پایه گروه II، در ترکیب با مهارکننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون و مواد افزودنی ضد کف، ارائه می شود که از پمپ و پیستون محافظت خوبی دارند. این روغن برای جلوگیری از ذرات ساینده، زنگ زدگی، رسوبات و لجن و کمک به سالم ماندن فیلترها فرموله شده است.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 22

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 22
روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 22 در مجموعه روغن های هیدرولیک مبتنی بر فلز روی برای استفاده در کاربردهای صنعتی و سیار قرار می گیرد. این روغن با روغن های پایه گروه II، در ترکیب با مهارکننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون و مواد افزودنی ضد کف، ارائه می شود که از پمپ و پیستون محافظت خوبی دارند. این روغن برای جلوگیری از ذرات ساینده، زنگ زدگی، رسوبات و لجن و کمک به سالم ماندن فیلترها فرموله شده است.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 10

روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 10
روغن تگزاکو راندو Texaco Rando HD 10 در مجموعه روغن های هیدرولیک مبتنی بر فلز روی برای استفاده در کاربردهای صنعتی و سیار قرار می گیرد. این روغن با روغن های پایه گروه II، در ترکیب با مهارکننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون و مواد افزودنی ضد کف، ارائه می شود که از پمپ و پیستون محافظت خوبی دارند. این روغن برای جلوگیری از ذرات ساینده، زنگ زدگی، رسوبات و لجن و کمک به سالم ماندن فیلترها فرموله شده است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir