روغن ایروشل AeroShell Fluid 51 

روغن ایروشل AeroShell Fluid 51 
روغن ایروشلAeroShell Fluid 51 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است که در سطح تمیزی بسیار بالایی تولید می شود و دارای خواص سیالیت بهبود یافته است. روغن هیدرولیک ایروشلAeroShell Fluid 51 حاوی مواد افزودنی است که سیالیت دمای پایین بسیار عالی و همچنین خواص ضد سایش، مهار اکسیداسیون، خوردگی و پایداری برشی را فراهم می کند. علاوه بر این، مهارکننده های کف در مایع ایروشل که روغنی با شاخص ویسکوزیته بالا است قرار دارند تا عملکرد را در کاربردهای هیدرولیکی افزایش دهند. روغن AeroShell Fluid 51 قادر به عملکرد در دامنه وسیعی از دما است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Fluid 31

روغن ایروشل AeroShell Fluid 31
روغن ایروشلAeroShell Fluid 31 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است که در سطح تمیزی بسیار بالایی تولید می شود و دارای خواص سیالیت بهبود یافته است. روغن هیدرولیک ایروشلAeroShell Fluid 31 حاوی مواد افزودنی است که سیالیت دمای پایین بسیار عالی و همچنین خواص ضد سایش، مهار اکسیداسیون، خوردگی و پایداری برشی را فراهم می کند. علاوه بر این، مهارکننده های کف در مایع ایروشل که روغنی با شاخص ویسکوزیته بالا است قرار دارند تا عملکرد را در کاربردهای هیدرولیکی افزایش دهند. روغن AeroShell Fluid 31 قادر به عملکرد در دامنه وسیعی از دما است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Fluid 71

روغن ایروشل AeroShell Fluid 71
روغن ایروشلAeroShell Fluid 71 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است که در سطح تمیزی بسیار بالایی تولید می شود و دارای خواص سیالیت بهبود یافته است. روغن هیدرولیک ایروشلAeroShell Fluid 71 حاوی مواد افزودنی است که سیالیت دمای پایین بسیار عالی و همچنین خواص ضد سایش، مهار اکسیداسیون، خوردگی و پایداری برشی را فراهم می کند. علاوه بر این، مهارکننده های کف در مایع ایروشل که روغنی با شاخص ویسکوزیته بالا است قرار دارند تا عملکرد را در کاربردهای هیدرولیکی افزایش دهند. روغن AeroShell Fluid 71 قادر به عملکرد در دامنه وسیعی از دما است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Fluid 61 

روغن ایروشل AeroShell Fluid 61 
روغن ایروشلAeroShell Fluid 61 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است که در سطح تمیزی بسیار بالایی تولید می شود و دارای خواص سیالیت بهبود یافته است. روغن هیدرولیک ایروشلAeroShell Fluid 61 حاوی مواد افزودنی است که سیالیت دمای پایین بسیار عالی و همچنین خواص ضد سایش، مهار اکسیداسیون، خوردگی و پایداری برشی را فراهم می کند. علاوه بر این، مهارکننده های کف در مایع ایروشل که روغنی با شاخص ویسکوزیته بالا است قرار دارند تا عملکرد را در کاربردهای هیدرولیکی افزایش دهند. روغن AeroShell Fluid 61 قادر به عملکرد در دامنه وسیعی از دما است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Fluid 41 

روغن ایروشل AeroShell Fluid 41 
روغن ایروشلAeroShell Fluid 41 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است که در سطح تمیزی بسیار بالایی تولید می شود و دارای خواص سیالیت بهبود یافته است. روغن هیدرولیک ایروشلAeroShell Fluid 41 حاوی مواد افزودنی است که سیالیت دمای پایین بسیار عالی و همچنین خواص ضد سایش، مهار اکسیداسیون، خوردگی و پایداری برشی را فراهم می کند. علاوه بر این، مهارکننده های کف در مایع ایروشل که روغنی با شاخص ویسکوزیته بالا است قرار دارند تا عملکرد را در کاربردهای هیدرولیکی افزایش دهند. روغن AeroShell Fluid 41 قادر به عملکرد در دامنه وسیعی از دما است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir