روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 150

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 150
روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 150 روغن توربین با کیفیت عالی است که به طور خاص برای تأمین نیازهای روانکاری توربین های بخار در صنعت امروزی طراحی شده است. این روغن با روغن های پایه گروه II با ریز پردازش بسیار بالا و یک بسته افزودنی بدون خاکستر شامل ضد اکسیداسیون، مهار کننده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله شده است. روغن گالف کرست از ثبات حرارتی و اکسیداسیون برجسته، قابلیت تفکیک پذیری عالی آب، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی، کف کم، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی برخوردار است تا عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی داشته باشد.
ادامه مطلب

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 76

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 76
روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 76 روغن توربین با کیفیت عالی است که به طور خاص برای تأمین نیازهای روانکاری توربین های بخار در صنعت امروزی طراحی شده است. این روغن با روغن های پایه گروه II با ریز پردازش بسیار بالا و یک بسته افزودنی بدون خاکستر شامل ضد اکسیداسیون، مهار کننده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله شده است. روغن گالف کرست از ثبات حرارتی و اکسیداسیون برجسته، قابلیت تفکیک پذیری عالی آب، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی، کف کم، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی برخوردار است تا عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی داشته باشد.
ادامه مطلب

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 68

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 68
روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 68 روغن توربین با کیفیت عالی است که به طور خاص برای تأمین نیازهای روانکاری توربین های بخار در صنعت امروزی طراحی شده است. این روغن با روغن های پایه گروه II با ریز پردازش بسیار بالا و یک بسته افزودنی بدون خاکستر شامل ضد اکسیداسیون، مهار کننده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله شده است. روغن گالف کرست از ثبات حرارتی و اکسیداسیون برجسته، قابلیت تفکیک پذیری عالی آب، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی، کف کم، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی برخوردار است تا عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی داشته باشد.
ادامه مطلب

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 46

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 46
روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 46 روغن توربین با کیفیت عالی است که به طور خاص برای تأمین نیازهای روانکاری توربین های بخار در صنعت امروزی طراحی شده است. این روغن با روغن های پایه گروه II با ریز پردازش بسیار بالا و یک بسته افزودنی بدون خاکستر شامل ضد اکسیداسیون، مهار کننده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله شده است. روغن گالف کرست از ثبات حرارتی و اکسیداسیون برجسته، قابلیت تفکیک پذیری عالی آب، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی، کف کم، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی برخوردار است تا عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی داشته باشد.
ادامه مطلب

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 32

روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 32
روغن توربین گالف کرست Gulf Crest 32 روغن توربین با کیفیت عالی است که به طور خاص برای تأمین نیازهای روانکاری توربین های بخار در صنعت امروزی طراحی شده است. این روغن با روغن های پایه گروه II با ریز پردازش بسیار بالا و یک بسته افزودنی بدون خاکستر شامل ضد اکسیداسیون، مهار کننده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله شده است. روغن گالف کرست از ثبات حرارتی و اکسیداسیون برجسته، قابلیت تفکیک پذیری عالی آب، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی، کف کم، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی برخوردار است تا عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی داشته باشد.
ادامه مطلب

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 46

روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 46
روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 46 یک روغن انتقال حرارت با کیفیت برتر است که برای استفاده در سیستم های گرمایش غیرمستقیم بسته استفاده می شود. روغن گالف ترم از روغن پایه پالایش یافته فرموله می شود تا ثبات اکسیداسیون و مقاومت عالی در برابر ترک خوردگی گرمایی را ارائه دهد. این روغن گرمای خاص و هدایت حرارتی ویژه ای دارد تا اتلاف گرما را سریعتر انجام دهد و توانایی جریان سریع آن در دمای پایین، گردش سریع هنگام راه اندازی و کاهش خطر گرم شدن بیش از حد موضعی را تضمین می کند. روغن گالف ترم از نظر حرارتی بسیار پایدار می باشد و قادر به ارائه عمر طولانی بدون افزایش ویسکوزیته یا تشکیل رسوب است.
ادامه مطلب

روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 32

روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 32
روغن انتقال حرارت گالف Gulf Therm 32 یک روغن انتقال حرارت با کیفیت برتر است که برای استفاده در سیستم های گرمایش غیرمستقیم بسته استفاده می شود. روغن گالف ترم از روغن پایه پالایش یافته فرموله می شود تا ثبات اکسیداسیون و مقاومت عالی در برابر ترک خوردگی گرمایی را ارائه دهد. این روغن گرمای خاص و هدایت حرارتی ویژه ای دارد تا اتلاف گرما را سریعتر انجام دهد و توانایی جریان سریع آن در دمای پایین، گردش سریع هنگام راه اندازی و کاهش خطر گرم شدن بیش از حد موضعی را تضمین می کند. روغن گالف ترم از نظر حرارتی بسیار پایدار می باشد و قادر به ارائه عمر طولانی بدون افزایش ویسکوزیته یا تشکیل رسوب است.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 320

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 320
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 320 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 220

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 220
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 220 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 150

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 150
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 150 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 100

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 100
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 100 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 46

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 46
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 46 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 32

روغن مته گالف مریت Gulf Merit 32
روغن مته گالف مریت Gulf Merit 32 یک روغن صنعتی با کیفیت عالی می باشد که به خصوص برای روانکاری مته های حفاری با عملکرد پنوماتیک و سایر ابزارهای کوبه ای با هوا تولید شده است. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و ترکیبی بی نظیر از قوام فیلم، چسبندگی و مواد افزودنی ضد سایش تولید شده است. این روغن پایداری شیمیایی و محافظتی عالی در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند. گالف مریت خاصیت چسبندگی و مرطوب کننده فلز دارد که فیلم روغن مداوم را حتی در حضور آب حفظ می کند و در نتیجه اثرات منفی آب متراکم شده از رطوبت همراه با جریان هوا را بر فرسایش و خوردگی کاهش می دهد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 220

روغن گردشی گالف Gulf Security 220
روغن گردشی گالف Gulf Security 220 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir