روغن موبیل آرما Mobilarma 798 

روغن موبیل آرما Mobilarma 798 
روغن موبیل آرما Mobilarma 798 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 778

روغن موبیل آرما Mobilarma 778
روغن موبیل آرما Mobilarma 778 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 777

روغن موبیل آرما Mobilarma 777
روغن موبیل آرما Mobilarma 777 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 524 

روغن موبیل آرما Mobilarma 524 
روغن موبیل آرما Mobilarma 524 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 522

روغن موبیل آرما Mobilarma 522
روغن موبیل آرما Mobilarma 522 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 247

روغن موبیل آرما Mobilarma 247
روغن موبیل آرما Mobilarma 247 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

روغن موبیل آرما Mobilarma 245

روغن موبیل آرما Mobilarma 245
روغن موبیل آرما Mobilarma 245 محصولی با عملکرد عالی است که عمدتاً به عنوان روان کننده لایه لایه درنظر گرفته می شود و فیلم موثری برای جلوگیری از زنگ زدگی را در سطوح داخلی ماشین آلات ایجاد می کند. روغن موبیل آرما به عنوان روان کننده برای موتورهای دیزلی و بنزینی مناسب است. این روغن آب را از سطح فلزات جابجا می کند و برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، فیلم مقاوم در برابر آب در سطح فلزات ایجاد می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir