روغن شل تلوس Shell Tellus T 46

روغن شل تلوس Shell Tellus T 46
این محصول یک روغن هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که باعث می‌شود روغن در دماهای بالا پایداری و گرانروی خود را حفظ کرده و عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. روغن شل تلوس Shell Tellus T 46 از افزودنی های با کیفیت عالی و حاوی فلز روی تولید می‌شود . در انواع سیستم های هیدرولیک که در آن ها بازه گسترده دمایی مدنظر است، کاربرد دارد. گرید ویسکوزیته این روغن 46 است.
ادامه مطلب

شل کورنا Shell Corena S2 R 46

شل کورنا Shell Corena S2 R 46
روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 46 یک روغن کمپرسور هوا است که کارکرد اصلی آن در کمپرسور های اسکرو است. روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 46 برای شرایط فشار شدید مناسب است و تا دمای تخلیه 220 درجه عملکرد مناسبی را نشان می‌دهد. شل کورنا اس 2 آر سطوح فلزی داخلی را بخوبی از سایش و خوردگی محافظت می‌کند
ادامه مطلب

روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 68

روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 68
روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 68 یک روغن کمپرسور هوا است که کارکرد اصلی آن در کمپرسور های اسکرو است. روغن شل کورنا Shell Corena S2 R 68 برای شرایط فشار شدید مناسب است و تا دمای تخلیه 220 درجه عملکرد مناسبی را نشان می‌دهد. شل کورنا اس 2 آر سطوح فلزی داخلی را بخوبی از سایش و خوردگی محافظت می‌کند.
ادامه مطلب

گریس شل آلوانیا Shell Alvania EP 0

گریس شل آلوانیا Shell Alvania EP 0
گریس شل آلوانیا Shell Alvania EP 0 یک گریس بر پایه صابون لیتیوم و روغن معدنی است که با گرید نمره صفر تولید می‌شود. این گریس چند منظوره به عنوان گریس فشارپذیر برند شل مطرح است و برای روانکاری بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و سایر اجزاء که نیاز به خواص EP دارند مناسب است. این گریس با مجموعه‌ای از افزودنی‌های ضدزنگ و ضدسایش تولید می‌شود. 
ادامه مطلب

شل آلوانیا Shell Alvania EP 2

شل آلوانیا Shell Alvania EP 2
گریس شل آلوانیا Shell Alvania EP 2 یک گریس بر پایه صابون لیتیوم و روغن معدنی است که با گرید نمره 2 تولید می‌شود. این گریس چند منظوره به عنوان گریس فشارپذیر برند شل مطرح است و برای روانکاری بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و سایر اجزاء که نیاز به خواص EP دارند مناسب است. این گریس با مجموعه‌ای از افزودنی‌های ضدزنگ و ضدسایش تولید می‌شود. 
ادامه مطلب

گریس شل آلوانیا Shell Alvania RL 3

گریس شل آلوانیا Shell Alvania RL 3
گریس شل آلوانیا Shell Alvania RL 3 یک گریس بر پایه صابون لیتیوم و روغن معدنی است که با گرید نمره 3 تولید می‌شود. این گریس چند منظوره به عنوان گریس نسوز برند شل مطرح است و برای روانکاری بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و سایر اجزاء که نیاز به خواص EP ندارند مناسب است. این گریس با مجموعه ای از افزودنی‌های ضدزنگ و ضدسایش تولید می‌شود. 
ادامه مطلب

روغن گیربکس شل اومالا Shell Omala S2 G 100

روغن گیربکس شل اومالا Shell Omala S2 G 100
روغن دنده شل اومالا Shell Omala S2 G 100 یک روغن با کیفیت صنعتی است که کاربرد آن در دنده های صنعتی تحت بارگذاری سنگین و شرایط سخت است. روغن شل اومالا Shell Omala S2 G 100 تا دمای حدود 100 درجه سانتی گراد خواص خود را به خوبی حفظ می کند. روغن دنده شل اومالا S2 G 100 از روغن پایه معدنی به همراه افزودنی های مرغوب تهیه شده است.
ادامه مطلب

روغن واسکازین شل اومالا Shell Omala S2 G 680

روغن واسکازین شل اومالا Shell Omala S2 G 680
روغن دنده شل اومالا Shell Omala S2 G 680 یک روغن با کیفیت صنعتی است که کاربرد آن در دنده های صنعتی تحت بارگذاری سنگین و شرایط سخت است. روغن شل اومالا Shell Omala S2 G 680 تا دمای حدود 100 درجه سانتی گراد خواص خود را به خوبی حفظ می کند. روغن دنده شل اومالا S2 G 680 از روغن پایه معدنی به همراه افزودنی های مرغوب تهیه شده است.
ادامه مطلب

روغن شل ایروس Shell Irus DU 46

روغن شل ایروس Shell Irus DU 46
روغن شل ایروس Shell Irus DU 46 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

روغن شل ریمولا Shell Rimula R4 15W-40

روغن شل ریمولا Shell Rimula R4 15W-40
روغن شل ریمولا Shell Rimula R4 15W-40 یک روغن موتور دیزلی مولتی-گرید است که از ترکیب روغن پایه مرغوب و افزودنی های پیشرفته حاصل می شود تا روانکاری و محافظت از موتورهای مدرن را در دماها و فشارهای مختلف انجام دهد. این روغن خواص ضدسایش و خواص کنترل ویسکوزیته عالی را ارائه می دهد. همچنین، تمیزی بهینه موتور دیزل را تضمین می کند و آن را در برابر رسوبات پیستون حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis E

روغن شل انسیس Shell Ensis E
روغن شل انسیس Shell Ensis E روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل ایروس Shell Irus C 46

روغن شل ایروس Shell Irus C 46
روغن شل ایروس Shell Irus C 46 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

روغن شل ایروس Shell Irus DU 68

روغن شل ایروس Shell Irus DU 68
روغن شل ایروس Shell Irus DU 68 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 20W-50

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 20W-50
روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 20W-50 یک روغن موتور دیزلی مولتی-گرید است که از ترکیب روغن پایه مرغوب و افزودنی های پیشرفته حاصل می شود تا روانکاری و محافظت از موتورهای مدرن را در دماها و فشارهای مختلف انجام دهد. این روغن خواص ضدسایش و خواص کنترل ویسکوزیته عالی را ارائه می دهد. همچنین، تمیزی بهینه موتور دیزل را تضمین می کند و آن را در برابر رسوبات پیستون حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 20W-50

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 20W-50
روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 20W-50 یک روغن موتور دیزلی مولتی-گرید است که از ترکیب روغن پایه مرغوب و افزودنی های پیشرفته حاصل می شود تا روانکاری و محافظت از موتورهای مدرن را در دماها و فشارهای مختلف انجام دهد. این روغن خواص ضدسایش و خواص کنترل ویسکوزیته عالی را ارائه می دهد. همچنین، تمیزی بهینه موتور دیزل را تضمین می کند و آن را در برابر رسوبات پیستون حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 15W-40

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 15W-40
روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 Turbo 15W-40 یک روغن موتور دیزلی مولتی-گرید است که از ترکیب روغن پایه مرغوب و افزودنی های پیشرفته حاصل می شود تا روانکاری و محافظت از موتورهای مدرن را در دماها و فشارهای مختلف انجام دهد. این روغن خواص ضدسایش و خواص کنترل ویسکوزیته عالی را ارائه می دهد. همچنین، تمیزی بهینه موتور دیزل را تضمین می کند و آن را در برابر رسوبات پیستون حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 15W-40

روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 15W-40
روغن شل ریمولا Shell Rimula R3 X 15W-40 یک روغن موتور دیزلی مولتی-گرید است که از ترکیب روغن پایه مرغوب و افزودنی های پیشرفته حاصل می شود تا روانکاری و محافظت از موتورهای مدرن را در دماها و فشارهای مختلف انجام دهد. این روغن خواص ضدسایش و خواص کنترل ویسکوزیته عالی را ارائه می دهد. همچنین، تمیزی بهینه موتور دیزل را تضمین می کند و آن را در برابر رسوبات پیستون حفظ می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir