روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 100

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 100
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 100 روغن هیدرولیک ضد سایش با کیفیت عالی است که مخصوص کاربردهایی که تحت دامنه وسیعی از دما قرار دارند یا در صورت نیاز به تغییر ویسکوزیته کوچک با درجه حرارت است، تولید شده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 100 با روغن پایه پارافینیک با کیفیت بالا، یک پلیمر پایدار برشی و یک سیستم افزودنی پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای سیستمهای هیدرولیک مدرن، فرموله شده است. این روغن محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون، زنگ زدگی و فرسایش دارد و همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 68

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 68
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 68 روغن هیدرولیک ضد سایش با کیفیت عالی است که مخصوص کاربردهایی که تحت دامنه وسیعی از دما قرار دارند یا در صورت نیاز به تغییر ویسکوزیته کوچک با درجه حرارت است، تولید شده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 68 با روغن پایه پارافینیک با کیفیت بالا، یک پلیمر پایدار برشی و یک سیستم افزودنی پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای سیستمهای هیدرولیک مدرن، فرموله شده است. این روغن محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون، زنگ زدگی و فرسایش دارد و همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 46

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 46
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 46 روغن هیدرولیک ضد سایش با کیفیت عالی است که مخصوص کاربردهایی که تحت دامنه وسیعی از دما قرار دارند یا در صورت نیاز به تغییر ویسکوزیته کوچک با درجه حرارت است، تولید شده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 46 با روغن پایه پارافینیک با کیفیت بالا، یک پلیمر پایدار برشی و یک سیستم افزودنی پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای سیستمهای هیدرولیک مدرن، فرموله شده است. این روغن محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون، زنگ زدگی و فرسایش دارد و همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 32

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 32
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 32 روغن هیدرولیک ضد سایش با کیفیت عالی است که مخصوص کاربردهایی که تحت دامنه وسیعی از دما قرار دارند یا در صورت نیاز به تغییر ویسکوزیته کوچک با درجه حرارت است، تولید شده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVLP 32 با روغن پایه پارافینیک با کیفیت بالا، یک پلیمر پایدار برشی و یک سیستم افزودنی پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای سیستمهای هیدرولیک مدرن، فرموله شده است. این روغن محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون، زنگ زدگی و فرسایش دارد و همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 100

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 100
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 100 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 100 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 68

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 68
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 68 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 68 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 46

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 46
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 46 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 46 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 22

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 22
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 22 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 22 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 15

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 15
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 15 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 15 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 10

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 10
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 10 روغن هیدرولیک ضد سایش با عملکرد بالا است که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا کار می کند که تحت شرایط متوسط تا شدید در خدمات سیار و صنعتی کار می کند. این روغن با روغنهای پایه با کیفیت بالا و افزودنی های عملکردی که به دقت انتخاب شده اند، برای محافظت عالی در برابر تخریب اکسیداسیون، زنگ زدگی و خوردگی و سایش، فرموله می شود. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HLP 10 همچنین دارای خواص کنترل کف، جداسازی آب و آزادسازی سریع هوا است.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 22

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 22
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 22 روانکار هیدرولیک صنعتی است که با شاخص گرانروی (ویسکوزیته) بالای خود شناخته می شود و بنابراین برای کاربرد در دماهای بالا به کار می رود. شاخص ویسکوزیته بسیار بالا، حفاظت از تجهیزات را در دمای شروع به کار سرد و در دمای عملیاتی بالا تضمین می کند. کاربرد روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 22 در سیستم های انتقال نیرو و هیدرولیک است که در معرض طیف گسترده ای از دمای محیط و کار قرار می گیرند.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 15

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 15
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 15 روانکار هیدرولیک صنعتی است که با شاخص گرانروی (ویسکوزیته) بالای خود شناخته می شود و بنابراین برای کاربرد در دماهای بالا به کار می رود. شاخص ویسکوزیته بسیار بالا، حفاظت از تجهیزات را در دمای شروع به کار سرد و در دمای عملیاتی بالا تضمین می کند. کاربرد روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 15 در سیستم های انتقال نیرو و هیدرولیک است که در معرض طیف گسترده ای از دمای محیط و کار قرار می گیرند.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 68

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 68
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 68 روانکار هیدرولیک صنعتی است که با شاخص گرانروی (ویسکوزیته) بالای خود شناخته می شود و بنابراین برای کاربرد در دماهای بالا به کار می رود. شاخص ویسکوزیته بسیار بالا، حفاظت از تجهیزات را در دمای شروع به کار سرد و در دمای عملیاتی بالا تضمین می کند. کاربرد روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 68 در سیستم های انتقال نیرو و هیدرولیک است که در معرض طیف گسترده ای از دمای محیط و کار قرار می گیرند.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 46

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 46
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 46 روانکار هیدرولیک صنعتی است که با شاخص گرانروی (ویسکوزیته) بالای خود شناخته می شود و بنابراین برای کاربرد در دماهای بالا به کار می رود. شاخص ویسکوزیته بسیار بالا، حفاظت از تجهیزات را در دمای شروع به کار سرد و در دمای عملیاتی بالا تضمین می کند. کاربرد روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 46 در سیستم های انتقال نیرو و هیدرولیک است که در معرض طیف گسترده ای از دمای محیط و کار قرار می گیرند.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 32

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 32
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 32 روانکار هیدرولیک صنعتی است که با شاخص گرانروی (ویسکوزیته) بالای خود شناخته می شود و بنابراین برای کاربرد در دماهای بالا به کار می رود. شاخص ویسکوزیته بسیار بالا، حفاظت از تجهیزات را در دمای شروع به کار سرد و در دمای عملیاتی بالا تضمین می کند. کاربرد روغن گالف هارمونی Gulf Harmony HVI 32 در سیستم های انتقال نیرو و هیدرولیک است که در معرض طیف گسترده ای از دمای محیط و کار قرار می گیرند.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 22

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 22
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 22 روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضد سایش عالی است که عملکرد بالایی را در صنایع مختلف نشان داده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 22 از روغن پایه معدنی تولید می شود و خاصیت ضد سایش استثنایی آن باعث ماندگاری بیشتر قطعات می شود و هزینه ها را کاهش می دهد. کاربرد گالف هارمونی ای دبلیو در سیستم های هیدرولیکی که در سرویس های سیار و صنعتی تحت شرایط متوسط تا شدید کار می کنند به کار می رود.
ادامه مطلب

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 15

روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 15
روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 15 روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضد سایش عالی است که عملکرد بالایی را در صنایع مختلف نشان داده است. روغن گالف هارمونی Gulf Harmony AW 15 از روغن پایه معدنی تولید می شود و خاصیت ضد سایش استثنایی آن باعث ماندگاری بیشتر قطعات می شود و هزینه ها را کاهش می دهد. کاربرد گالف هارمونی ای دبلیو در سیستم های هیدرولیکی که در سرویس های سیار و صنعتی تحت شرایط متوسط تا شدید کار می کنند به کار می رود.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir