روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 68

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 68
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 68 روانکار کمپرسور هوا پایه سینتتیک می باشد که به طور خاص برای به کارگیری در کمپرسور های اسکرو و پره ای طراحی شده است. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و برای همین قابلیت به کارگیری در طیف گسترده ای از دما را دارد. قابلیت حمل بار بالا این روغن از تجهیزات محافظت می کند و باعث افزایش طول عمر می شود، میزان توقف غیر منتظره را به حداقل می رساند و طولانی شدن دوره های کاری را در پی دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 46

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 46
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 46 روانکار کمپرسور هوا پایه سینتتیک می باشد که به طور خاص برای به کارگیری در کمپرسور های اسکرو و پره ای طراحی شده است. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و برای همین قابلیت به کارگیری در طیف گسترده ای از دما را دارد. قابلیت حمل بار بالا این روغن از تجهیزات محافظت می کند و باعث افزایش طول عمر می شود، میزان توقف غیر منتظره را به حداقل می رساند و طولانی شدن دوره های کاری را در پی دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 32

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 32
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil SHC Rarus 32 روانکار کمپرسور هوا پایه سینتتیک می باشد که به طور خاص برای به کارگیری در کمپرسور های اسکرو و پره ای طراحی شده است. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و برای همین قابلیت به کارگیری در طیف گسترده ای از دما را دارد. قابلیت حمل بار بالا این روغن از تجهیزات محافظت می کند و باعث افزایش طول عمر می شود، میزان توقف غیر منتظره را به حداقل می رساند و طولانی شدن دوره های کاری را در پی دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 829

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 829
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 829 مناسب روانکاری کمپرسورهای رفت و برگشتی (پیستونی) می باشد و حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد. این روغن پایداری حرارتی و اکسیداسیون عالی دارد و خواص ضدسایش خوبی ارائه می دهد. این روغن حداقل تشکیل رسوب را دارد و دمای اشتعال خودبه خودی بالایی دارد تا عملکرد و ایمنی را بهبود ببخشد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 827

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 827
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 827 مناسب روانکاری کمپرسورهای رفت و برگشتی (پیستونی) می باشد و حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد. این روغن پایداری حرارتی و اکسیداسیون عالی دارد و خواص ضدسایش خوبی ارائه می دهد. این روغن حداقل تشکیل رسوب را دارد و دمای اشتعال خودبه خودی بالایی دارد تا عملکرد و ایمنی را بهبود ببخشد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 824

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 824
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 824 مناسب روانکاری کمپرسورهای رفت و برگشتی (پیستونی) می باشد و حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد. این روغن پایداری حرارتی و اکسیداسیون عالی دارد و خواص ضدسایش خوبی ارائه می دهد. این روغن حداقل تشکیل رسوب را دارد و دمای اشتعال خودبه خودی بالایی دارد تا عملکرد و ایمنی را بهبود ببخشد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 429

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 429
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 429 یک روغن کمپرسور هوا است که از روغن پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی با عملکرد بالا طراحی شده است که برای محافظت از تجهیزات و قابلیت اطمینان استثنایی کمپرسورهای تحت شرایط خفیف تا شدید کار می کند. این روغن روان کننده برجسته ای برای سیستم های کمپرسور دارای چرخ دنده و یاتاقان است و آن را به یک انتخاب عالی برای میل لنگ ها و همچنین روان کننده های سیلندر تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 427

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 427
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 427 یک روغن کمپرسور هوا است که از روغن پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی با عملکرد بالا طراحی شده است که برای محافظت از تجهیزات و قابلیت اطمینان استثنایی کمپرسورهای تحت شرایط خفیف تا شدید کار می کند. این روغن روان کننده برجسته ای برای سیستم های کمپرسور دارای چرخ دنده و یاتاقان است و آن را به یک انتخاب عالی برای میل لنگ ها و همچنین روان کننده های سیلندر تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 426

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 426
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 426 یک روغن کمپرسور هوا است که از روغن پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی با عملکرد بالا طراحی شده است که برای محافظت از تجهیزات و قابلیت اطمینان استثنایی کمپرسورهای تحت شرایط خفیف تا شدید کار می کند. این روغن روان کننده برجسته ای برای سیستم های کمپرسور دارای چرخ دنده و یاتاقان است و آن را به یک انتخاب عالی برای میل لنگ ها و همچنین روان کننده های سیلندر تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 425

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 425
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 425 یک روغن کمپرسور هوا است که از روغن پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی با عملکرد بالا طراحی شده است که برای محافظت از تجهیزات و قابلیت اطمینان استثنایی کمپرسورهای تحت شرایط خفیف تا شدید کار می کند. این روغن روان کننده برجسته ای برای سیستم های کمپرسور دارای چرخ دنده و یاتاقان است و آن را به یک انتخاب عالی برای میل لنگ ها و همچنین روان کننده های سیلندر تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 424

روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 424
روغن کمپرسور موبیل راروس Mobil Rarus 424 یک روغن کمپرسور هوا است که از روغن پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی با عملکرد بالا طراحی شده است که برای محافظت از تجهیزات و قابلیت اطمینان استثنایی کمپرسورهای تحت شرایط خفیف تا شدید کار می کند. این روغن روان کننده برجسته ای برای سیستم های کمپرسور دارای چرخ دنده و یاتاقان است و آن را به یک انتخاب عالی برای میل لنگ ها و همچنین روان کننده های سیلندر تبدیل می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir