روغن واسکازین بهران سمند 85w140

روغن واسکازین بهران سمند 85w140
این محصول یک روغن واسکازین با کارکرد خودرویی است که با سطح کیفی GL-4 عرضه شده است. روغن واسکازین بهران سمند 85w140 از روغن پایه مینرال و افزودنی‌های با کیفیت تولید شده است که باعث می‌شود تا روانکاری قابل قبولی برای گیربکس‌های دستی خودروها ارائه دهد. 
ادامه مطلب

روغن بهران سمند 85w90

روغن بهران سمند 85w90
این محصول یک روغن دنده با کاربرد خودرویی است که با سطح کیفی GL-4 عرضه می‌شود. روغن دنده بهران سمند 85w90 از روغن پایه معدنی و افزودنی‌های مرغوب تهیه شده است که موجب می شود تا روانکاری مناسبی برای جعبه دنده‌های دستی خودروها ارائه دهد. 
ادامه مطلب

بهران اکسترا توربو دیزل 15W40

بهران اکسترا توربو دیزل 15W40
این محصول یک روغن موتور دیزلی است که از روغن پایه نیمه سینتتیک تولید شده است و با کیفیت های CH-4 و CI-4 عرضه می‌گردد. روغن بهران اکسترا توربو دیزل از افزودنی‌های باکیفیت تهیه شده است که موجب می شود تا دوده و ذرات ناشی از احتراق کاهش یابد و همچنین از قطعات موتور در برابر ساییدگی مراقبت کند. این روغن مولتی گرید 15W40 است. 
ادامه مطلب

بهران بردبار 460

بهران بردبار 460
روغن دنده صنعتی بهران بردبار گرید 460 یک روغن پایه معدنی با ویسکوزیته نسبتا بالا است که روانکاری خوبی در انواع گیربکس‌ها انجام می‌دهد. این روغن دنده، ویژگی‌های ضدسایش و ضد اکسیداسیون عالی دارد و همچنین از پایداری حرارتی مناسبی برخودار است. با دارا بودن افزودنی EP، این روغن فشارپذیری خوبی حین روانکاری دنده‌های صنعتی دارد. بعلاوه، شاخص گرانروی نسبتا بالای این روغن باعث می‌شود تا دمای حدود 100 تا نهایتا 120 درجه سانتیگراد عمل روانکاری را بخوبی انجام دهد. 
ادامه مطلب

گریس بهران زمرد 3

گریس بهران زمرد 3
برای کاربرد در دماهای بالا تا 150 درجه سانتی گراد، گریس بهران زمرد 3 که یک گریس پایه کلسیوم کمپلکس است توسط شرکت بهران به بازار معرفی شده است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد برای همین تا دماهای بالا به خوبی عمل روانکاری را حتی در محیط های مرطوب انجام می دهد. این گریس از روغن پایه معدنی تهیه شده و در روانکاری انواع یاتاقان تحت فشار و دما بالا به کار می رود.
ادامه مطلب

گریس بهران زمرد 2

گریس بهران زمرد 2
برای کاربرد در دماهای بالا تا 150 درجه سانتی گراد، گریس بهران زمرد 2 که یک گریس پایه کلسیوم کمپلکس است توسط شرکت بهران به بازار معرفی شده است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد برای همین تا دماهای بالا به خوبی عمل روانکاری را حتی در محیط های مرطوب انجام می دهد. این گریس از روغن پایه معدنی تهیه شده و در روانکاری انواع یاتاقان تحت فشار و دما بالا به کار می رود.
ادامه مطلب

گریس بهران زمرد 1

گریس بهران زمرد 1
برای کاربرد در دماهای بالا تا 150 درجه سانتی گراد، گریس بهران زمرد 1 که یک گریس پایه کلسیوم کمپلکس است توسط شرکت بهران به بازار معرفی شده است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد برای همین تا دماهای بالا به خوبی عمل روانکاری را حتی در محیط های مرطوب انجام می دهد. این گریس از روغن پایه معدنی تهیه شده و در روانکاری انواع یاتاقان تحت فشار و دما بالا به کار می رود.
ادامه مطلب

گریس بهران کهربا 3

گریس بهران کهربا 3
گریس بهران کهربا 3 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

گریس بهران کهربا 2

گریس بهران کهربا 2
گریس بهران کهربا 2 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

گریس بهران کهربا 1

گریس بهران کهربا 1
گریس بهران کهربا 1 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

گریس بهران لعل 3

گریس بهران لعل 3
گریس بهران لعل 3 یک گریس صنعتی پایه کلسیوم می باشد که از روغن پایه معدنی تهیه می شود و خواص ضد آب خوبی دارد. این گریس حاوی یک بافت نرم بوده و برای روانکاری انواع ماشین آلات تا دمای کاری 70 درجه سانتیگراد مناسب می باشد. گریس بهران لعل به منظور روانکاری انواع یاتاقان، اتصالات محوری، و جعبه دنده های فرمان دستگاه های صنعتی به کار می رود. این گریس محافظت خوبی از اجزا در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز ارائه می دهد.
ادامه مطلب

گریس بهران لعل 2

گریس بهران لعل 2
گریس بهران لعل 2 یک گریس صنعتی پایه کلسیوم می باشد که از روغن پایه معدنی تهیه می شود و خواص ضد آب خوبی دارد. این گریس حاوی یک بافت نرم بوده و برای روانکاری انواع ماشین آلات تا دمای کاری 70 درجه سانتیگراد مناسب می باشد. گریس بهران لعل به منظور روانکاری انواع یاتاقان، اتصالات محوری، و جعبه دنده های فرمان دستگاه های صنعتی به کار می رود. این گریس محافظت خوبی از اجزا در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز ارائه می دهد.
ادامه مطلب

گریس بهران لعل 1

گریس بهران لعل 1
گریس بهران لعل 1  یک گریس صنعتی پایه کلسیوم می باشد که از روغن پایه معدنی تهیه می شود و خواص ضد آب خوبی دارد. این گریس حاوی یک بافت نرم بوده و برای روانکاری انواع ماشین آلات تا دمای کاری 70 درجه سانتیگراد مناسب می باشد. گریس بهران لعل به منظور روانکاری انواع یاتاقان، اتصالات محوری، و جعبه دنده های فرمان دستگاه های صنعتی به کار می رود. این گریس محافظت خوبی از اجزا در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز ارائه می دهد.
ادامه مطلب

گریس بهران یاقوت 3

گریس بهران یاقوت 3
گریس بهران یاقوت 3 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

گریس بهران یاقوت 2

گریس بهران یاقوت 2
گریس بهران یاقوت 2 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

گریس بهران یاقوت 1

گریس بهران یاقوت 1
گریس بهران یاقوت 1 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 46

روغن گردشی بهران درفش 46
روغن گردشی بهران درفش 46 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir