روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 32

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 32 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir