روغن شل انسیس Shell Ensis E

روغن شل انسیس Shell Ensis E
روغن شل انسیس Shell Ensis E روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis SX

روغن شل انسیس Shell Ensis SX
روغن شل انسیس Shell Ensis SX روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis K

روغن شل انسیس Shell Ensis K
روغن شل انسیس Shell Ensis K روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis H

روغن شل انسیس Shell Ensis H
روغن شل انسیس Shell Ensis H روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis G

روغن شل انسیس Shell Ensis G
روغن شل انسیس Shell Ensis G روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis F

روغن شل انسیس Shell Ensis F
روغن شل انسیس Shell Ensis F روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

روغن شل انسیس Shell Ensis D

روغن شل انسیس Shell Ensis D
روغن شل انسیس Shell Ensis D روغن محافظ یا همان روغن ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد که محافظت خوبی را از اجزاء و قطعات صنعتی انجام می دهد. روغن محافظ شل انسیس از عوامل جلوگیری کننده در برابر خوردگی برای استفاده در سطوحی است که ممکن است چه در انبار و چه در استفاده دچار خوردگی شوند. این روغن ترکیبی از مواد انتخابی برای محافظت در برابر زنگ زدگی می باشد که برای سهولت استفاده در یک حلال حل شده اند. هنگام استفاده، حلال بخار شده و یک پوشش محافظ ایجاد می شود.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir