روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 100 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 68 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 46 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 22 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15

روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15
روغن بی پی بارتران BP Bartran HV 15 در گروه روغن های هیدرولیک بدون خاکستر و با شاخص گرانروی بالا قرار می گیرد. این روغن برای سیستم های هیدرولیکی تحت فشار که نیاز به عملکرد ضد سایش و فیلتراسیون خوب دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و همچنین ثبات فوق العاده گرمایی و اکسیداتیو برخوردار است. روغن بی پی بارتران از پایداری هیدرولیتیک بسیار خوبی برخوردار است و به سرعت از آلودگی آب جدا می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 100

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 100
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 100 از روانکارهای سیستم های هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که با کیفیت بالا بر اساس آخرین فن آوری افزودنی حاوی فلز روی تولید شده است. این روغن حاوی یک بهبود دهنده شاخص گرانروی است که به حفظ ویسکوزیته محصول در محدوده دمایی گسترده حتی در طول استفاده طولانی مدت کمک می کند. بهبود دهنده شاخص گرانروی همچنین یک نقطه ریزش بسیار کم به روغن می دهد تا در محیط های بسیار سرد قابل استفاده باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 68

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 68
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 68 از روانکارهای سیستم های هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که با کیفیت بالا بر اساس آخرین فن آوری افزودنی حاوی فلز روی تولید شده است. این روغن حاوی یک بهبود دهنده شاخص گرانروی است که به حفظ ویسکوزیته محصول در محدوده دمایی گسترده حتی در طول استفاده طولانی مدت کمک می کند. بهبود دهنده شاخص گرانروی همچنین یک نقطه ریزش بسیار کم به روغن می دهد تا در محیط های بسیار سرد قابل استفاده باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 46

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 46
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 46 از روانکارهای سیستم های هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که با کیفیت بالا بر اساس آخرین فن آوری افزودنی حاوی فلز روی تولید شده است. این روغن حاوی یک بهبود دهنده شاخص گرانروی است که به حفظ ویسکوزیته محصول در محدوده دمایی گسترده حتی در طول استفاده طولانی مدت کمک می کند. بهبود دهنده شاخص گرانروی همچنین یک نقطه ریزش بسیار کم به روغن می دهد تا در محیط های بسیار سرد قابل استفاده باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 32

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 32
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 32 از روانکارهای سیستم های هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که با کیفیت بالا بر اساس آخرین فن آوری افزودنی حاوی فلز روی تولید شده است. این روغن حاوی یک بهبود دهنده شاخص گرانروی است که به حفظ ویسکوزیته محصول در محدوده دمایی گسترده حتی در طول استفاده طولانی مدت کمک می کند. بهبود دهنده شاخص گرانروی همچنین یک نقطه ریزش بسیار کم به روغن می دهد تا در محیط های بسیار سرد قابل استفاده باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 15

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 15
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol SHF-HV 15 از روانکارهای سیستم های هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا است که با کیفیت بالا بر اساس آخرین فن آوری افزودنی حاوی فلز روی تولید شده است. این روغن حاوی یک بهبود دهنده شاخص گرانروی است که به حفظ ویسکوزیته محصول در محدوده دمایی گسترده حتی در طول استفاده طولانی مدت کمک می کند. بهبود دهنده شاخص گرانروی همچنین یک نقطه ریزش بسیار کم به روغن می دهد تا در محیط های بسیار سرد قابل استفاده باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 100

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 100
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 100 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 68

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 68
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 68 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 46

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 46
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 46 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 22

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 22
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 22 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 15

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 15
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 15 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 10

روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 10
روغن هیدرولیک بی پی BP Energol HLP 10 یک روغن هیدرولیک صنعتی بدون خاکستر است که از روغن پایه مینرال یا معدنی تهیه می شود. سیستم افزودنی پیشرفته این روغن مزایای زیادی نسبت به محصولات سنتی حاوی فلز روی دارد، به ویژه هنگامی که روغن ها در شرایط مرطوب کار می کنند. این منجر به بهبود جلوگیری از خوردگی، کاهش سایش و عملکرد فیلتراسیون به طور قابل توجهی بهتر می شود.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بی پی BP Enersyn LPS-PO 220

روغن کمپرسور بی پی BP Enersyn LPS-PO 220
روغن کمپرسور بی پی BP Enersyn LPS-PO 220 در دسته روغن های کمپرسور سرمایشی یا برودتی که حاوی روغن پایه سینتتیک (PAO) هستند قرار می گیرد. با دارا بودن نقطه ریزش پایین و شاخص گرانروی بالا، این روغن در بازه دمایی گسترده ای قابل استفاده است. این روغن با انواع گازهای مبرد به غیر از دی اکسید سولفور و R134a سازگار است. این روغن بدون واکس است و پایداری شیمیایی بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir