روغن شل ایروس Shell Irus DU 46

روغن شل ایروس Shell Irus DU 46
روغن شل ایروس Shell Irus DU 46 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

روغن شل ایروس Shell Irus C 46

روغن شل ایروس Shell Irus C 46
روغن شل ایروس Shell Irus C 46 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

روغن شل ایروس Shell Irus DU 68

روغن شل ایروس Shell Irus DU 68
روغن شل ایروس Shell Irus DU 68 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است. روغن شل ایروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir