روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KC 68

روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KC 68
روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KC 68 یک روغن کمپرسور برودتی/ سرمایشی بر پایه روغن نفتنیک است که مخصوص روانکاری در دماهای پایین می باشد. روغن کمپرسور فوکس رنیسو با اکثر مبردها مانند آمونیاک و HCFC ها سازگار است. این روغن پایداری حرارتی و شیمیایی عالی به خصوص با گاز آمونیاک به عنوان مبرد دارد. همچنین، سیالیت خوبی در دمای پایین دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KS 46

روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KS 46
روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KS 46 یک روغن کمپرسور برودتی/ سرمایشی بر پایه روغن نفتنیک است که مخصوص روانکاری در دماهای پایین می باشد. روغن کمپرسور فوکس رنیسو با اکثر مبردها مانند آمونیاک و HCFC ها سازگار است. این روغن پایداری حرارتی و شیمیایی عالی به خصوص با گاز آمونیاک به عنوان مبرد دارد. همچنین، سیالیت خوبی در دمای پایین دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KM 32

روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KM 32
روغن کمپرسور فوکس رنیسو Fuchs Reniso KM 32 یک روغن کمپرسور برودتی/ سرمایشی بر پایه روغن نفتنیک است که مخصوص روانکاری در دماهای پایین می باشد. روغن کمپرسور فوکس رنیسو با اکثر مبردها مانند آمونیاک و HCFC ها سازگار است. این روغن پایداری حرارتی و شیمیایی عالی به خصوص با گاز آمونیاک به عنوان مبرد دارد. همچنین، سیالیت خوبی در دمای پایین دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir