روغن گردشی بهران درفش 46

روغن گردشی بهران درفش 46
روغن گردشی بهران درفش 46 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 32

روغن گردشی بهران درفش 32
روغن گردشی بهران درفش 32 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 460

روغن گردشی بهران درفش 460
روغن گردشی بهران درفش 460 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 220

روغن گردشی بهران درفش 220
روغن گردشی بهران درفش 220 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 150

روغن گردشی بهران درفش 150
روغن گردشی بهران درفش 150 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 100

روغن گردشی بهران درفش 100
روغن گردشی بهران درفش 100 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی بهران درفش 68

روغن گردشی بهران درفش 68
روغن گردشی بهران درفش 68 یک روغن سیستم های گردشی پایه معدنی است که قدرت روانکاری عالی و خواص ضدکف دارد. این روغن برای روانکاری سیستم های هیدرولیک و حتی دنده ها، یاتاقان های ساده و چرخ زنجیرها نیز بکار می رود. این روغن حاوی افزودنی های ضدزنگ و ضد اکسیداسیون (R&O) می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir