روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 100

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 100
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 100 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 68

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 68
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 68 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 46

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 46
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 46 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 32

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 32
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 32 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 22

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 22
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 22 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 15

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 15
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 10 Excel 15 در دسته روغن های هیدرولیک پایه معدنی قرار می گیرد که کارکرد بهینه تری نسبت به سری DTE 20 ارائه می دهد. این محصول دارای پایداری اکسیداسیون و حرارتی برجسته است که باعث عمر طولانی روغن و کاهش تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی که با استفاده از پمپ های فشار بالا کار می کنند، می شود. عملکرد نوآورانه تمیز کنندگی این روغن از اجزای مهم سیستم هیدرولیک، مانند شیرها و دنده ها، محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 28

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 28
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 28 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 26

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 26
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 26 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 25

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 25
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 25 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 24

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 24
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 24 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 22

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 22
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 22 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 21

روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 21
روغن هیدرولیک موبیل Mobil DTE 21 یک روغن هیدرولیک صنعتی با خواص ضدسایش عالی می باشد. این روغن با استفاده از پمپ های فشار قوی و همچنین سایر اجزای سیستم هیدرولیک مانند شیرهای کمکی و ماشین ابزار کنترل عددیNC ،  نیازهای سختگیرانه سیستم های هیدرولیک را برآورده می کند. این روغن، با محافظت پیشرفته ضد سایش و خوردگی اجزای سیستم به افزایش عمر اجزا و بهبود ظرفیت تولید کمک می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir