گریس موبیل Mobilgrease XHP 005

گریس موبیل Mobilgrease XHP 005
گریس موبیل Mobilgrease XHP 005 یک گریس صنعتی پایه لیتیوم کمپلکس می باشد. این گریس برای عملکرد عالی در دمای بالا با چسبندگی فوق العاده، پایداری ساختاری و مقاومت در برابر آلودگی آب فرموله شده است. همچنین از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار بوده و از محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد و و تا دمای 140 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.
ادامه مطلب

گریس موبیل Mobilgrease XHP 223

گریس موبیل Mobilgrease XHP 223
گریس موبیل Mobilgrease XHP 223 یک گریس صنعتی پایه لیتیوم کمپلکس می باشد. این گریس برای عملکرد عالی در دمای بالا با چسبندگی فوق العاده، پایداری ساختاری و مقاومت در برابر آلودگی آب فرموله شده است. همچنین از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار بوده و از محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد و و تا دمای 140 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.
ادامه مطلب

گریس موبیل Mobilgrease XHP 222

گریس موبیل Mobilgrease XHP 222
گریس موبیل Mobilgrease XHP 222 یک گریس صنعتی پایه لیتیوم کمپلکس می باشد. این گریس برای عملکرد عالی در دمای بالا با چسبندگی فوق العاده، پایداری ساختاری و مقاومت در برابر آلودگی آب فرموله شده است. همچنین از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار بوده و از محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد و و تا دمای 140 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.
ادامه مطلب

گریس موبیل Mobilgrease XHP 221

گریس موبیل Mobilgrease XHP 221
گریس موبیل Mobilgrease XHP 221 یک گریس صنعتی پایه لیتیوم کمپلکس می باشد. این گریس برای عملکرد عالی در دمای بالا با چسبندگی فوق العاده، پایداری ساختاری و مقاومت در برابر آلودگی آب فرموله شده است. همچنین از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار بوده و از محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد و و تا دمای 140 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.
ادامه مطلب

گریس موبیل Mobilgrease XHP 220

گریس موبیل Mobilgrease XHP 220
گریس موبیل Mobilgrease XHP 220 یک گریس صنعتی پایه لیتیوم کمپلکس می باشد. این گریس برای عملکرد عالی در دمای بالا با چسبندگی فوق العاده، پایداری ساختاری و مقاومت در برابر آلودگی آب فرموله شده است. همچنین از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار بوده و از محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است. این گریس نقطه قطره ای شدن بالایی دارد و و تا دمای 140 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir