روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 150

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 150
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 150 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 100

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 100
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 100 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 68

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 68
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 68 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 46

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 46
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 46 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 32

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 32
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 32 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 22

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 22
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 22 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 15

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 15
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 15 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir