روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 555

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 555
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 555 یک روغن توربین هواپیما پایه سینتتیک است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 555 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 308

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 308
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 308 یک روغن توربین هواپیما پایه معدنی است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 308 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 3 

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 3 
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 3 یک روغن توربین هواپیما پایه معدنی است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 3 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 2

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 2
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 2 یک روغن توربین هواپیما پایه معدنی است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 2 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 750

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 750
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 750 یک روغن توربین هواپیما پایه سینتتیک است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 750 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 500

روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 500
روغن ایروشل AeroShell Turbine Oil 500 یک روغن توربین هواپیما پایه سینتتیک است که افزودنی های ضد سایش و کاهش دهنده نقطه جاری شدن به آن افزوده شده است. روغن AeroShell Turbine Oil 500 به طور عمده در اجزا سیستم سوخت در طول ذخیره سازی استفاده می شود. روغن موتور توربین ایروشل از گرانروی پایینی برخوردار است و از خواص جاری شدن خوبی حتی در دمای پایین برخوردار است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir