روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40
روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40 با دارا بودن محتوا خاکستر سولفاته متوسط به منظور روغن کاری موتورهای گازسوز استفاده می شود به خصوص موتورهای چهار زمانه. روغن Shell Mysella S3 S 40 به علت داشتن خاصیت خنثی سازی اسید، حتی برای موتور هایی که با گازهای اسیدی کار می کنند مناسب است.
ادامه مطلب

روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40
روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40 یک روغن با درجه کیفی بالا است که کارکرد آن در موتورهای گازسوزی می باشد که لازم است محتوی خاکستر سولفاته کم باشد. روغن Shell Mysella S5 N 40 کنترل عالی رسوبات و تمیزی پیستون را فراهم می آورد که در نتیجه موتور گاز کارکرد بهتری خواهد داشت.
ادامه مطلب

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40
روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40 برای روانکاری موتورهای گازسوز به کار می رود و حاوی خاکستر سولفات کمی است. روغن Shell Mysella S3 N 40 با دارا بودن محتوی خاکستر کم موجب افزایش عمر شیرها و شمع جرقه ها و در نتیجه کارکرد بهینه موتور گاز می شود.
ادامه مطلب

روغن شل مایسلا Shell Mysella | قیمت روغن شل مایسلا

روغن شل مایسلا Shell Mysella | قیمت روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا Shell Mysella در دسته روغن های موتور گاز شل قرار می گیرد که از روغن های پایه و افزودنی های مرغوب تهیه می شود. گروه روغن شل مایسلا Shell Mysella به عنوان روغن موتور گاز شل در گرید ها و کاربرد های مختلف تولید می شوند. روغن موتور گازی شل مایسلا Shell Mysella هم به صورت پایه معدنی (مینرال) و هم به صورت پایه سینتتیک تولید می شود به طوری که روغن شل مایسلا پایه سینتتیک از ساعت کارکرد بالاتری برخوردار است. شرکت تامین روانکار رسپینا وارد کننده و تامین کننده روغن شل مایسلا Shell Mysella در گرید های مختلف می باشد. همچنین امکان استعلام قیمت روغن شل مایسلا Shell Mysella فراهم می باشد.
ادامه مطلب

روغن شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30

روغن شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30
برای روانکاری بهینه موتورهای گازسوز، برند شل Shell روغن بدون خاکستر سولفاته شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30 را به بازار معرفی کرده است. به دلیل داشتن فناوری بدون خاکستر، روغن Shell Mysella S2 Z 30 میزان سایش موتور را به حداقل می رساند و میزان رسوبات نیز بسیار کم می شود.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir