روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine Bio

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine Bio
روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine Bio یک روغن ترانس پایه معدنی برای روانکاری ترانسفورماتورها و در واقع تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا می باشد. روغن توتال ایزوولتین  Total Isovoltine Bio مقاومت الکتریکی، ضریب توان و ضریب دی الکتریک بالایی دارد و همچنین دارای گرانروی پایین می باشد تا عمل خنک کاری را به خوبی انجام دهد. روغن ترانس توتال ایزوولتین نقطه ریزش پایین و همچنین پایدارای اکسیداسیون بالایی دارد که عمر طولانی آن را تضمین می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II X

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II X
روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II X یک روغن ترانس پایه معدنی برای روانکاری ترانسفورماتورها و در واقع تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا می باشد. روغن توتال ایزوولتین  Total Isovoltine II X مقاومت الکتریکی، ضریب توان و ضریب دی الکتریک بالایی دارد و همچنین دارای گرانروی پایین می باشد تا عمل خنک کاری را به خوبی انجام دهد. روغن ترانس توتال ایزوولتین نقطه ریزش پایین و همچنین پایدارای اکسیداسیون بالایی دارد که عمر طولانی آن را تضمین می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II
روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine II یک روغن ترانس پایه معدنی برای روانکاری ترانسفورماتورها و در واقع تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا می باشد. روغن توتال ایزوولتین  Total Isovoltine II مقاومت الکتریکی، ضریب توان و ضریب دی الکتریک بالایی دارد و همچنین دارای گرانروی پایین می باشد تا عمل خنک کاری را به خوبی انجام دهد. روغن ترانس توتال ایزوولتین نقطه ریزش پایین و همچنین پایدارای اکسیداسیون بالایی دارد که عمر طولانی آن را تضمین می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P2

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P2
روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P2 یک روغن ترانس پایه معدنی برای روانکاری ترانسفورماتورها و در واقع تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا می باشد. روغن توتال ایزوولتین  Total Isovoltine P2 مقاومت الکتریکی، ضریب توان و ضریب دی الکتریک بالایی دارد و همچنین دارای گرانروی پایین می باشد تا عمل خنک کاری را به خوبی انجام دهد. روغن ترانس توتال ایزوولتین نقطه ریزش پایین و همچنین پایدارای اکسیداسیون بالایی دارد که عمر طولانی آن را تضمین می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P1 

روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P1 
روغن توتال ایزوولتین Total Isovoltine P1 یک روغن ترانس پایه معدنی برای روانکاری ترانسفورماتورها و در واقع تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا می باشد. روغن توتال ایزوولتین  Total Isovoltine P1 مقاومت الکتریکی، ضریب توان و ضریب دی الکتریک بالایی دارد و همچنین دارای گرانروی پایین می باشد تا عمل خنک کاری را به خوبی انجام دهد. روغن ترانس توتال ایزوولتین نقطه ریزش پایین و همچنین پایدارای اکسیداسیون بالایی دارد که عمر طولانی آن را تضمین می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir