روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES EDA 220

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES EDA 220
روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES EDA 220 یک روغن کمپرسور حاوی روغن پایه مرغوب و افزودنی های باکیفیت می باشد. این روغن در اصل برای روانکاری هایپرکمپرسورها بکار می رود و دارای درجه غذایی می باشد. بنابراین و بدون بو و مواد سمی است. این روغن روانکاری مناسب سیلندرهای کمپرسور برای طول عمر مناسب آن را فراهم می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES TW 220

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES TW 220
روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES TW 220 یک روغن کمپرسور حاوی روغن پایه مرغوب و افزودنی های باکیفیت می باشد. این روغن در اصل برای روانکاری هایپرکمپرسورها بکار می رود و دارای درجه غذایی می باشد. بنابراین و بدون بو و مواد سمی است. این روغن روانکاری مناسب سیلندرهای کمپرسور برای طول عمر مناسب آن را فراهم می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 270

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 270
روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 270 یک روغن کمپرسور حاوی روغن پایه مرغوب و افزودنی های باکیفیت می باشد. این روغن در اصل برای روانکاری هایپرکمپرسورها بکار می رود و دارای درجه غذایی می باشد. بنابراین و بدون بو و مواد سمی است. این روغن روانکاری مناسب سیلندرهای کمپرسور برای طول عمر مناسب آن را فراهم می کند.
ادامه مطلب

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 125

روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 125
روغن توتال اوریتس TOTAL ORITES DS 125 یک روغن کمپرسور حاوی روغن پایه مرغوب و افزودنی های باکیفیت می باشد. این روغن در اصل برای روانکاری هایپرکمپرسورها بکار می رود و دارای درجه غذایی می باشد. بنابراین و بدون بو و مواد سمی است. این روغن روانکاری مناسب سیلندرهای کمپرسور برای طول عمر مناسب آن را فراهم می کند.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 100

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 100
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 100 برای روانکاری انواع سیستم هیدرولیک تحت دما بالا و فشار بالا پیشنهاد می شود. این روغن روان کننده ای برای سیستم های هیدرولیکی تحت تغییرات دما مناسب است، راه اندازی آسان در دمای پایین و عملکرد منظم در تمام فصول دارد و کاربرد آن در مهندسی عمران ، کشاورزی ، دریایی ، حمل و نقل و سایر کاربردهای صنعتی می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالا و همچنین پایداری حرارتی بالایی دارد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 15

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 15
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 15 برای روانکاری انواع سیستم هیدرولیک تحت دما بالا و فشار بالا پیشنهاد می شود. این روغن روان کننده ای برای سیستم های هیدرولیکی تحت تغییرات دما مناسب است، راه اندازی آسان در دمای پایین و عملکرد منظم در تمام فصول دارد و کاربرد آن در مهندسی عمران ، کشاورزی ، دریایی ، حمل و نقل و سایر کاربردهای صنعتی می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالا و همچنین پایداری حرارتی بالایی دارد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 22

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 22
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS ZS 22 برای روانکاری انواع سیستم هیدرولیک تحت دما بالا و فشار بالا پیشنهاد می شود. این روغن روان کننده ای برای سیستم های هیدرولیکی تحت تغییرات دما مناسب است، راه اندازی آسان در دمای پایین و عملکرد منظم در تمام فصول دارد و کاربرد آن در مهندسی عمران ، کشاورزی ، دریایی ، حمل و نقل و سایر کاربردهای صنعتی می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالا و همچنین پایداری حرارتی بالایی دارد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 68

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 68
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 68 یک روغن هیدرولیک با کارایی بالا "بدون فلز روی" برای انواع سیستم های هیدرولیکی است که تحت فشار بالا (حد مشخص شده توسط سازنده پمپ) و درجه حرارت بالا (تا 100 درجه سانتیگراد در نقاط گرم) کار می کنند. این روغن شاخص ویسکوزیته بسیار بالا و پایداری برشی برای دامنه وسیعی از دمای کار دارد. همچنین پایداری حرارتی بهینه با جلوگیری از تشکیل لجن حتی در دمای بالا را دارا می باشد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 46

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 46
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 46 یک روغن هیدرولیک با کارایی بالا "بدون فلز روی" برای انواع سیستم های هیدرولیکی است که تحت فشار بالا (حد مشخص شده توسط سازنده پمپ) و درجه حرارت بالا (تا 100 درجه سانتیگراد در نقاط گرم) کار می کنند. این روغن شاخص ویسکوزیته بسیار بالا و پایداری برشی برای دامنه وسیعی از دمای کار دارد. همچنین پایداری حرارتی بهینه با جلوگیری از تشکیل لجن حتی در دمای بالا را دارا می باشد.
ادامه مطلب

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 32

روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 32
روغن توتال اکوویس Total EQUIVIS AF 32 یک روغن هیدرولیک با کارایی بالا "بدون فلز روی" برای انواع سیستم های هیدرولیکی است که تحت فشار بالا (حد مشخص شده توسط سازنده پمپ) و درجه حرارت بالا (تا 100 درجه سانتیگراد در نقاط گرم) کار می کنند. این روغن شاخص ویسکوزیته بسیار بالا و پایداری برشی برای دامنه وسیعی از دمای کار دارد. همچنین پایداری حرارتی بهینه با جلوگیری از تشکیل لجن حتی در دمای بالا را دارا می باشد.
ادامه مطلب

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 100

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 100
روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 100 در دسته روغن های گردشی پایه معدنی (مینرال) قرار می گیرد برای روانکاری اجزاء متحرک، یاتاقان ها، دنده ها و غیره. روغن توتال سیرکان شاخص ویسکوزیته (گرانروی) قابل قبولی دارد و دارای نقطه اشتعال بالایی می باشد، همچنین با آب بند ها سازگار است. این روغن دارای خواص ضد زنگ و ضد اکسیداسیون (R & O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 68

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 68
روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 68 در دسته روغن های گردشی پایه معدنی (مینرال) قرار می گیرد برای روانکاری اجزاء متحرک، یاتاقان ها، دنده ها و غیره. روغن توتال سیرکان شاخص ویسکوزیته (گرانروی) قابل قبولی دارد و دارای نقطه اشتعال بالایی می باشد، همچنین با آب بند ها سازگار است. این روغن دارای خواص ضد زنگ و ضد اکسیداسیون (R & O) می باشد.
ادامه مطلب

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 46

روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 46
روغن توتال سیرکان TOTAL CIRKAN RO 46 در دسته روغن های گردشی پایه معدنی (مینرال) قرار می گیرد برای روانکاری اجزاء متحرک، یاتاقان ها، دنده ها و غیره. روغن توتال سیرکان شاخص ویسکوزیته (گرانروی) قابل قبولی دارد و دارای نقطه اشتعال بالایی می باشد، همچنین با آب بند ها سازگار است. این روغن دارای خواص ضد زنگ و ضد اکسیداسیون (R & O) می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir