گریس بهران یاقوت 3

گریس بهران یاقوت 3
گریس بهران یاقوت 3 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

گریس بهران یاقوت 2

گریس بهران یاقوت 2
گریس بهران یاقوت 2 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

گریس بهران یاقوت 1

گریس بهران یاقوت 1
گریس بهران یاقوت 1 حاوی سفت کننده صابون لیتیوم است و به عنوان یک گریس چند منظوره حاوی روغن پایه معدنی شناخته می شود. گریس بهران یاقوت با داشتن نقطه قطره ای شدن نسبتا بالا برای روانکاری قطعات تا دمای 120 درجه سانتی گراد مناسب می باشد ضمن اینکه پایداری حرارتی خوبی نیز ارائه می دهد. در کل این گریس برای شرایط سخت و فشار بالا روانکاری یاتاقان ها و همچنین آب بندی پمپ ها را بخوبی به انجام می رساند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir