روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 32

روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 32
روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 32 یک روغن توربین با خواص ضد سایش است که به طور خاص برای روانکاری توربین های گاز و بخار طراحی شده است. روغن توربین تگزاکو جی اس تی با افزودنی های باکیفیت تولید می شود که در نهایت یک روغن توربین بدون خاکستر را ایجاد می کند. از کاربردهای دیگر این روغن در توربین های هیدرولیک و واحدهای سیکل ترکیبی گاز و بخار را می توان نام برد.
ادامه مطلب

روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 46

روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 46
روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 46 یک روغن توربین با خواص ضد سایش است که به طور خاص برای روانکاری توربین های گاز و بخار طراحی شده است. روغن توربین تگزاکو جی اس تی با افزودنی های باکیفیت تولید می شود که در نهایت یک روغن توربین بدون خاکستر را ایجاد می کند. از کاربردهای دیگر این روغن در توربین های هیدرولیک و واحدهای سیکل ترکیبی گاز و بخار را می توان نام برد.
ادامه مطلب

روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 68

روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 68
روغن توربین تگزاکو Texaco GST EP 68 یک روغن توربین با خواص ضد سایش است که به طور خاص برای روانکاری توربین های گاز و بخار طراحی شده است. روغن توربین تگزاکو جی اس تی با افزودنی های باکیفیت تولید می شود که در نهایت یک روغن توربین بدون خاکستر را ایجاد می کند. از کاربردهای دیگر این روغن در توربین های هیدرولیک و واحدهای سیکل ترکیبی گاز و بخار را می توان نام برد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir