روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 100

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 100
روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 100 در دسته روغن های هیدرولیک بهینه به همراه یک سیستم افزودنی بدون خاکستر (بدون فلز روی) قرار می گیرد. کاربرد اصلی این روغن در پمپ های هیدرولیک پیستونی و پره ای می باشد که در محیط های حساس از نظر زیست محیطی کار می کنند. پایدارای اکسیداسیون بالای این روغن عمر طولانی تر آن را در مقایسه با روغن های هیدرولیک معمولی حاوی فلز روی به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 68

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 68
روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 68 در دسته روغن های هیدرولیک بهینه به همراه یک سیستم افزودنی بدون خاکستر (بدون فلز روی) قرار می گیرد. کاربرد اصلی این روغن در پمپ های هیدرولیک پیستونی و پره ای می باشد که در محیط های حساس از نظر زیست محیطی کار می کنند. پایدارای اکسیداسیون بالای این روغن عمر طولانی تر آن را در مقایسه با روغن های هیدرولیک معمولی حاوی فلز روی به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 46

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 46
روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 46 در دسته روغن های هیدرولیک بهینه به همراه یک سیستم افزودنی بدون خاکستر (بدون فلز روی) قرار می گیرد. کاربرد اصلی این روغن در پمپ های هیدرولیک پیستونی و پره ای می باشد که در محیط های حساس از نظر زیست محیطی کار می کنند. پایدارای اکسیداسیون بالای این روغن عمر طولانی تر آن را در مقایسه با روغن های هیدرولیک معمولی حاوی فلز روی به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 32

روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 32
روغن تگزاکو کلاریتی Texaco Clarity AW 32 در دسته روغن های هیدرولیک بهینه به همراه یک سیستم افزودنی بدون خاکستر (بدون فلز روی) قرار می گیرد. کاربرد اصلی این روغن در پمپ های هیدرولیک پیستونی و پره ای می باشد که در محیط های حساس از نظر زیست محیطی کار می کنند. پایدارای اکسیداسیون بالای این روغن عمر طولانی تر آن را در مقایسه با روغن های هیدرولیک معمولی حاوی فلز روی به همراه دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir