روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 1000 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 320 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 220 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150

روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150
روغن دنده توتال کاسیلا TOTAL KASSILLA GMP 150 یک روغن مناسب روانکاری دنده های بسته است که تحت شرایط بارگذاری سنگین و شوک کار می کنند. این روغن به ویژه برای استفاده در صنایع آهن و فولاد، سیمان، کاغذ سازی، معدن، و صنایع مشابه توصیه می شود. این روغن خاصیت ضد سایش و ضد فشار بسیار بالا به دلیل وجود گرافیت و دی سولفید مولیبدن دارد و مقاومت بهتر فیلم روغن اطمینان از محافظت بیشتر برای چرخ دنده های تحت بار سنگین که در معرض ضربه های قابل توجه و در برابر سایش قرار دارند را به همراه دارد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir