روغن گردشی گالف Gulf Security 220

روغن گردشی گالف Gulf Security 220
روغن گردشی گالف Gulf Security 220 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 150

روغن گردشی گالف Gulf Security 150
روغن گردشی گالف Gulf Security 150 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 100

روغن گردشی گالف Gulf Security 100
روغن گردشی گالف Gulf Security 100 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 68

روغن گردشی گالف Gulf Security 68
روغن گردشی گالف Gulf Security 68 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 46

روغن گردشی گالف Gulf Security 46
روغن گردشی گالف Gulf Security 46 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

روغن گردشی گالف Gulf Security 32

روغن گردشی گالف Gulf Security 32
روغن گردشی گالف Gulf Security 32 در دسته روغن های یاتاقان و گردشی صنعتی می باشد که عمدتا برای روغن کاری سیستم های گردشی، چرخ دنده های محصور تحت بار و کمپرسورهای هوا در نظر گرفته می شود که روغن پایه معدنی توصیه می شود. این روغن از روغن پایه پارافینیک تصفیه شده و افزودنی ضد کف تهیه می شود. روغن گردشی گالف دارای مقاومت ذاتی در برابر اکسیداسیون، شاخص ویسکوزیته بالا ، تمایل تشکیل کربن کم، کنترل کف برتر و قابلیت جداسازی خوب آب می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir