گریس کلوبر باریرتا Klüber Barrierta KM 192

گریس کلوبر باریرتا Klüber Barrierta KM 192
گریس کلوبر باریرتا Klüber Barrierta KM 192 یک گریس صنعتی حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد که کارکرد عالی در دماهای بالا دارد. این گریس مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای بالا و محیط کاری سخت دارد و در عین حال سازگاری با پلاستیک ها و الاستومرها دارد. از کاربردهای این گریس سفید رنگ می توان روانکاری یاتاقان ها تحت دمای بالا، شیرآلات و همچنین اجزای پنوماتیک را اشاره کرد.
ادامه مطلب

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/2

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/2
گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/2 یک گریس صنعتی حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد که کارکرد عالی در دماهای بالا دارد. این گریس مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای بالا و محیط کاری سخت دارد و در عین حال سازگاری با پلاستیک ها و الاستومرها دارد. از کاربردهای این گریس سفید رنگ می توان روانکاری یاتاقان ها تحت دمای بالا، شیرآلات و همچنین اجزای پنوماتیک را اشاره کرد.
ادامه مطلب

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/1

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/1
گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/1 یک گریس صنعتی حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد که کارکرد عالی در دماهای بالا دارد. این گریس مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای بالا و محیط کاری سخت دارد و در عین حال سازگاری با پلاستیک ها و الاستومرها دارد. از کاربردهای این گریس سفید رنگ می توان روانکاری یاتاقان ها تحت دمای بالا، شیرآلات و همچنین اجزای پنوماتیک را اشاره کرد.
ادامه مطلب

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/0

گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/0
گریس کلوبر باریرتا  Klüber Barrierta L 55/0 یک گریس صنعتی حاوی روغن پایه سینتتیک می باشد که کارکرد عالی در دماهای بالا دارد. این گریس مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای بالا و محیط کاری سخت دارد و در عین حال سازگاری با پلاستیک ها و الاستومرها دارد. از کاربردهای این گریس سفید رنگ می توان روانکاری یاتاقان ها تحت دمای بالا، شیرآلات و همچنین اجزای پنوماتیک را اشاره کرد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir