گریس ایروشل AeroShell Grease 58

گریس ایروشل AeroShell Grease 58
گریس ایروشل AeroShell Grease 58 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 58 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 58 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 33

گریس ایروشل AeroShell Grease 33
گریس ایروشل AeroShell Grease 33 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 33 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 33 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 7

گریس ایروشل AeroShell Grease 7
گریس ایروشل AeroShell Grease 7 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 7 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 7 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 6

گریس ایروشل AeroShell Grease 6
گریس ایروشل AeroShell Grease 6 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 6 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 6 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 5

گریس ایروشل AeroShell Grease 5
گریس ایروشل AeroShell Grease 5 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 5 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 5 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 22

گریس ایروشل AeroShell Grease 22
گریس ایروشل AeroShell Grease 22 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 22 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 22 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

گریس ایروشل AeroShell Grease 14

گریس ایروشل AeroShell Grease 14
گریس ایروشل AeroShell Grease 14 یک گریس هوایی چند منظوره پیشرفته است که متشکل از یک روغن پایه غلیظ شده با   Microgel  است و توانایی حمل بار خوبی را در محدوده دمایی گسترده دارد. گریس ایروشل AeroShell Grease 14 در برابر خوردگی مقاوم و جدایش بسیار خوبی در برابر آب دارد. اکثر سازندگان هواپیماهای غیرنظامی Aeroshell Grease 14 را به عنوان گریس چندمنظوره تایید می کنند. گریس ایروشل برای روانکاری چرخ دنده های تحت بارگذاری، مکانیزم های محرک، برای روانکاری ابزار و یاتاقان ها در محدوده دمای گسترده توصیه می شود.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir