روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 150

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 150
روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 150 برای روانکاری کمپرسورهای هوا به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه شده است. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای دورانی و رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. این روغن جزء روغن های بدون خاکستری است که برای روغن کاری روتور، یاتاقان و چرخ دنده در کمپرسورهای دوار توصیه می شوند. روغن کمپرسور بی پی انرگول تمایل کم تشکیل کربن دارد و الزامات صنعتی را برای کمپرسورهای رفت و برگشتی با دمای تخلیه هوا تا 220 درجه سانتیگراد برآورده می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 100

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 100
روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 100 برای روانکاری کمپرسورهای هوا به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه شده است. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای دورانی و رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. این روغن جزء روغن های بدون خاکستری است که برای روغن کاری روتور، یاتاقان و چرخ دنده در کمپرسورهای دوار توصیه می شوند. روغن کمپرسور بی پی انرگول تمایل کم تشکیل کربن دارد و الزامات صنعتی را برای کمپرسورهای رفت و برگشتی با دمای تخلیه هوا تا 220 درجه سانتیگراد برآورده می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 68

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 68
روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 68 برای روانکاری کمپرسورهای هوا به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه شده است. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای دورانی و رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. این روغن جزء روغن های بدون خاکستری است که برای روغن کاری روتور، یاتاقان و چرخ دنده در کمپرسورهای دوار توصیه می شوند. روغن کمپرسور بی پی انرگول تمایل کم تشکیل کربن دارد و الزامات صنعتی را برای کمپرسورهای رفت و برگشتی با دمای تخلیه هوا تا 220 درجه سانتیگراد برآورده می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 46

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 46
روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 46 برای روانکاری کمپرسورهای هوا به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه شده است. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای دورانی و رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. این روغن جزء روغن های بدون خاکستری است که برای روغن کاری روتور، یاتاقان و چرخ دنده در کمپرسورهای دوار توصیه می شوند. روغن کمپرسور بی پی انرگول تمایل کم تشکیل کربن دارد و الزامات صنعتی را برای کمپرسورهای رفت و برگشتی با دمای تخلیه هوا تا 220 درجه سانتیگراد برآورده می کند.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 32

روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 32
روغن کمپرسور بی پی BP Energol RC-R 32 برای روانکاری کمپرسورهای هوا به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه شده است. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای دورانی و رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. این روغن جزء روغن های بدون خاکستری است که برای روغن کاری روتور، یاتاقان و چرخ دنده در کمپرسورهای دوار توصیه می شوند. روغن کمپرسور بی پی انرگول تمایل کم تشکیل کربن دارد و الزامات صنعتی را برای کمپرسورهای رفت و برگشتی با دمای تخلیه هوا تا 220 درجه سانتیگراد برآورده می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir