روغن شل تونا 32 Shell Tonna S3 M

روغن شل تونا 32 Shell Tonna S3 M
روغن شل تونا 32 Shell Tonna S3 M به طور خاص برای روغن کاری اسلایدها، میزها و مکانیزم های تغذیه ماشین ابزار طراحی شده است. ویژگی های چسبندگی و لغزشی پیشرفته آنها برای ارائه عملکرد اصطکاکی برتر در اسلایدها ترکیب شده است. روغن ماشین ابزار شل تونا Shell Tonna S3 M 32 به ویژه در مواردی که از ماشین های با دقت بالا و سرعت پایین و همچنین در سیستم های روغن کاری ترکیبی استفاده می شوند، توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که شل تونا اس 3 ام یک روغن ماشین ابزار برتر است و برای استفاده در بسیاری از دستگاههای تراشکاری و ماشینهای فرز مناسب است، حتی در مواردی که سازنده اصلی روغن دیگری را تعیین کرده باشد.
ادامه مطلب

روغن شل تونا 220 Shell Tonna S3 M

روغن شل تونا 220 Shell Tonna S3 M
روغن شل تونا 220 Shell Tonna S3 M به طور خاص برای روغن کاری اسلایدها، میزها و مکانیزم های تغذیه ماشین ابزار طراحی شده است. ویژگی های چسبندگی و لغزشی پیشرفته آنها برای ارائه عملکرد اصطکاکی برتر در اسلایدها ترکیب شده است. روغن ماشین ابزار شل تونا Shell Tonna S3 M 220 به ویژه در مواردی که از ماشین های با دقت بالا و سرعت پایین و همچنین در سیستم های روغن کاری ترکیبی استفاده می شوند، توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که شل تونا اس 3 ام یک روغن ماشین ابزار برتر است و برای استفاده در بسیاری از دستگاههای تراشکاری و ماشینهای فرز مناسب است، حتی در مواردی که سازنده اصلی روغن دیگری را تعیین کرده باشد.
ادامه مطلب

روغن شل تونا 68 Shell Tonna S3 M

روغن شل تونا 68 Shell Tonna S3 M
روغن شل تونا 68 Shell Tonna S3 M به طور خاص برای روغن کاری اسلایدها، میزها و مکانیزم های تغذیه ماشین ابزار طراحی شده است. ویژگی های چسبندگی و لغزشی پیشرفته آنها برای ارائه عملکرد اصطکاکی برتر در اسلایدها ترکیب شده است. روغن ماشین ابزار شل تونا Shell Tonna S3 M 68 به ویژه در مواردی که از ماشین های با دقت بالا و سرعت پایین و همچنین در سیستم های روغن کاری ترکیبی استفاده می شوند، توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که شل تونا اس 3 ام یک روغن ماشین ابزار برتر است و برای استفاده در بسیاری از دستگاههای تراشکاری و ماشینهای فرز مناسب است، حتی در مواردی که سازنده اصلی روغن دیگری را تعیین کرده باشد.
ادامه مطلب

روغن شل تونا 220 Shell Tonna S2 M

روغن شل تونا 220 Shell Tonna S2 M
روغن شل تونا 220 Shell Tonna S2 M به طور خاص برای روغن کاری اسلایدها، میزها و مکانیزم های تغذیه ماشین ابزار طراحی شده است. ویژگی های چسبندگی و لغزشی پیشرفته آنها برای ارائه عملکرد اصطکاکی برتر در اسلایدها ترکیب شده است. روغن ماشین ابزار شل تونا Shell Tonna S2 M 220 به ویژه در مواردی که از ماشین های با دقت بالا و سرعت پایین و همچنین در سیستم های روغن کاری ترکیبی استفاده می شوند، توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که شل تونا اس 2 ام یک روغن ماشین ابزار برتر است و برای استفاده در بسیاری از دستگاههای تراشکاری و ماشینهای فرز مناسب است، حتی در مواردی که سازنده اصلی روغن دیگری را تعیین کرده باشد.
ادامه مطلب

روغن شل تونا 68 Shell Tonna S2 M

روغن شل تونا 68 Shell Tonna S2 M
روغن شل تونا 68 Shell Tonna S2 M به طور خاص برای روغن کاری اسلایدها، میزها و مکانیزم های تغذیه ماشین ابزار طراحی شده است. ویژگی های چسبندگی و لغزشی پیشرفته آنها برای ارائه عملکرد اصطکاکی برتر در اسلایدها ترکیب شده است. روغن ماشین ابزار شل تونا Shell Tonna S2 M 68 به ویژه در مواردی که از ماشین های با دقت بالا و سرعت پایین و همچنین در سیستم های روغن کاری ترکیبی استفاده می شوند، توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که شل تونا اس 2 ام یک روغن ماشین ابزار برتر است و برای استفاده در بسیاری از دستگاههای تراشکاری و ماشینهای فرز مناسب است، حتی در مواردی که سازنده اصلی روغن دیگری را تعیین کرده باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir