روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 527

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 527
روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 527 روانکار سیستم هیدرولیکی پایه سینتتیک می باشد که از ترکیب مایعات پایه هیدروکربن سنتز شده و بدون موم (واکس) با یک سیستم افزودنی پیشرفته تولید می شود. این محصول یک روغن هیدرولیکی با کیفیت بالا، قابل بکار گیری در دمای گسترده، با ویژگی های کنترل شده پمپاژ در دمای پایین و حداکثر محافظت در برابر سایش برای پمپ ها می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و در دمای بالا و دمای پایین به خوبی عمل روانکاری را انجام می دهد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 526

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 526
روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 526 روانکار سیستم هیدرولیکی پایه سینتتیک می باشد که از ترکیب مایعات پایه هیدروکربن سنتز شده و بدون موم (واکس) با یک سیستم افزودنی پیشرفته تولید می شود. این محصول یک روغن هیدرولیکی با کیفیت بالا، قابل بکار گیری در دمای گسترده، با ویژگی های کنترل شده پمپاژ در دمای پایین و حداکثر محافظت در برابر سایش برای پمپ ها می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و در دمای بالا و دمای پایین به خوبی عمل روانکاری را انجام می دهد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 525

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 525
روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 525 روانکار سیستم هیدرولیکی پایه سینتتیک می باشد که از ترکیب مایعات پایه هیدروکربن سنتز شده و بدون موم (واکس) با یک سیستم افزودنی پیشرفته تولید می شود. این محصول یک روغن هیدرولیکی با کیفیت بالا، قابل بکار گیری در دمای گسترده، با ویژگی های کنترل شده پمپاژ در دمای پایین و حداکثر محافظت در برابر سایش برای پمپ ها می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و در دمای بالا و دمای پایین به خوبی عمل روانکاری را انجام می دهد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 524

روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 524
روغن هیدرولیک موبیل Mobil SHC 524 روانکار سیستم هیدرولیکی پایه سینتتیک می باشد که از ترکیب مایعات پایه هیدروکربن سنتز شده و بدون موم (واکس) با یک سیستم افزودنی پیشرفته تولید می شود. این محصول یک روغن هیدرولیکی با کیفیت بالا، قابل بکار گیری در دمای گسترده، با ویژگی های کنترل شده پمپاژ در دمای پایین و حداکثر محافظت در برابر سایش برای پمپ ها می باشد. این روغن شاخص گرانروی بالایی دارد و در دمای بالا و دمای پایین به خوبی عمل روانکاری را انجام می دهد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir