گریس بهران کهربا 3

گریس بهران کهربا 3
گریس بهران کهربا 3 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

گریس بهران کهربا 2

گریس بهران کهربا 2
گریس بهران کهربا 2 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

گریس بهران کهربا 1

گریس بهران کهربا 1
گریس بهران کهربا 1 در گروه گریس های پایه کلسیوم و حاوی روغن پایه معدنی قرار می گیرد و تا دماهای متوسط ( تا 70 درجه سانتیگراد) عمل روانکاری را به خوبی انجام می دهد. این گریس یک بافت نرم دارد، در حضور آب و در محیط مرطوب خواص خود را حفظ می کند و کارکرد اصلی آن در روانکاری یاتاقان ها، دنده ها و اتصالات محوری تا دماهای متوسط است. همچنین، خواص ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی را برای محافظت بهتر اجزا در خود جای داده است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir