روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 100 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 68 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 46 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 32

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 32 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 22 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15

روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15
روغن هیدرولیک آجیپ ارنیکا Agip Arnica 15 روانکار هیدرولیک صنعتی با شاخص گرانروی بالا است و همچنین خواص دما پایین خوبی دارد. بهبود شاخص ویسکوزیته در آجیپ ارنیکا یک پروفیل گرانروی یکنواخت می دهد، بنابراین گرانروی روغن در دماهای متغیر فقط کمی تغییر می کند. افزودنی های خاص مقاومت برشی مطلوب روغن را تضمین می کنند، به این معنی که ویسکوزیته در مدت زمان طولانی تری نیز کاهش نمی یابد. این روغن تمام اجزاء سیستم هیدرولیک را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 320 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 220 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 150 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 100 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 68 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 46 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 32 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15

روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15
روغن گردشی آجیپ رادولا Agip Radula 15 یک روغن پایه معدنی است که کاربرد آن در ماشین آلات دارای سیستم گردش روغن است. این روغن خواص ضد اکسیداسیون قابل قبولی دارد و باقی مانده کربنی کمی می دهد، در نتیجه در مدت زمان طولانی بدون تشکیل لجن و رسوبات به کار خود ادامه می دهد. این روغن یاتاقان ها، دنده ها و مکانیزم ها را در موتورها، پمپ ها، کمپرسور ها و ماشین ابزار به خوبی روانکاری می کند.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 460 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 320 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220

روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220
روغن هیدرولیک آجیپ ایسر Agip Acer 220 یک روغن هیدرولیک پایه معدنی است. آجیپ ایسر به دلیل رفتار مطلوب دما-ویسکوزیته طبیعی، خواص خوب جریان در دما پایین، مقاومت بالا در برابر کاهش عمر و ظرفیت بار حرارتی، بهبود حفاظت در برابر خوردگی، خنثی بودن در برابر تمام فلزات، قدرت تفکیک خوب از آب و هوا و همچنین تمایل کم کف، روغنی کاربردی است. این روغن از درجه خلوص بالایی برخوردار است و به عنوان روغن روانکاری گردشی برای یاتاقان های ماشین ابزار، در کمپرسورها، توربین های آب، ماشین آلات کاغذی و فن ها مناسب می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir