گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex EP 2 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 3 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2

گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2
گریس موبیل یونیرکس Mobil Unirex N 2 گریسی با کیفیت عالی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد که برای بکارگیری در یاتاقان ها در دمای بالا مناسب است. از این گریس می توان در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده کرد چراکه دارای عملکرد عالی در دمای بالا و پایین، مقاومت در برابر آب و خوردگی و عمر مفید طولانی در طیف وسیعی از انواع یاتاقان می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir