روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA Supreme 40 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 40 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30

روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30
روغن موتور گازسوز گالف Gulfco LA 30 یک روغن موتور گازسوز است و حاوی خاکستر سولفات اندکی می باشد. روغن گالفکو مخصوصاً برای پاسخگویی به الزامات موتورهای جدید با سوخت ضعیف که تحت بارهای سنگین کار می کنند و به رکود دریچه حساس هستند، طراحی شده است. این روغن با سیستم افزودنی پیشرفته فرموله می شود تا از کیفیت کلی محافظت از موتور و کاهش سطح رسوبات اتاق احتراق برخوردار باشد. خاصیت بازدارندگی و پراکندگی برجسته آن، و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون تشکیل خاکستر را به حداقل می رساند و آن را به گزینه ای عالی در موتورهای تحت بار زیاد و دمای بالا تبدیل می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir