روغن توربین بی پی BP Energol THB 77

روغن توربین بی پی BP Energol THB 77
روغن توربین بی پی BP Energol THB 77 برای تأمین نیازهای روغن کاری توربین ها و کمپرسورهای توربو که در آنها روغن پایه معدنی مورد نیاز است، تولید شده است. وجود افزودنی ها خواص ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی و ضد عفونی کننده و عدم کف در سرویس را تضمین می کند. روغن توربین بی پی نیازهای روغن کاری توربین های بخار را برآورده می کند، اما برای توربین های گازی و کمپرسورها نیز مناسب است.
ادامه مطلب

روغن توربین بی پی BP Energol THB 68

روغن توربین بی پی BP Energol THB 68
روغن توربین بی پی BP Energol THB 68 برای تأمین نیازهای روغن کاری توربین ها و کمپرسورهای توربو که در آنها روغن پایه معدنی مورد نیاز است، تولید شده است. وجود افزودنی ها خواص ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی و ضد عفونی کننده و عدم کف در سرویس را تضمین می کند. روغن توربین بی پی نیازهای روغن کاری توربین های بخار را برآورده می کند، اما برای توربین های گازی و کمپرسورها نیز مناسب است.
ادامه مطلب

روغن توربین بی پی BP Energol THB 46 

روغن توربین بی پی BP Energol THB 46 
روغن توربین بی پی BP Energol THB 46 برای تأمین نیازهای روغن کاری توربین ها و کمپرسورهای توربو که در آنها روغن پایه معدنی مورد نیاز است، تولید شده است. وجود افزودنی ها خواص ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی و ضد عفونی کننده و عدم کف در سرویس را تضمین می کند. روغن توربین بی پی نیازهای روغن کاری توربین های بخار را برآورده می کند، اما برای توربین های گازی و کمپرسورها نیز مناسب است.
ادامه مطلب

روغن توربین بی پی BP Energol THB 32

روغن توربین بی پی BP Energol THB 32
روغن توربین بی پی BP Energol THB 32 برای تأمین نیازهای روغن کاری توربین ها و کمپرسورهای توربو که در آنها روغن پایه معدنی مورد نیاز است، تولید شده است. وجود افزودنی ها خواص ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی و ضد عفونی کننده و عدم کف در سرویس را تضمین می کند. روغن توربین بی پی نیازهای روغن کاری توربین های بخار را برآورده می کند، اما برای توربین های گازی و کمپرسورها نیز مناسب است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir