روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 460

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 460
روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 460 یک روغن دنده صنعتی پایه سینتتیک (PAO) است که حاوی افزودنی های فشارپذیر (EP) نیز می باشد. این روغن برای روانکاری انواع دنده های بسته شامل دنده های تحت فشار و بار سنگین و همچنین یاتاقان ها به کار می رود. استفاده از روغن پایه PAO با شاخص ویسکوزیته بالا و نقطه ریزش کم این روغن دنده را برای استفاده در دامنه دمایی گسترده مناسب می کند.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 320

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 320
روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 320 یک روغن دنده صنعتی پایه سینتتیک (PAO) است که حاوی افزودنی های فشارپذیر (EP) نیز می باشد. این روغن برای روانکاری انواع دنده های بسته شامل دنده های تحت فشار و بار سنگین و همچنین یاتاقان ها به کار می رود. استفاده از روغن پایه PAO با شاخص ویسکوزیته بالا و نقطه ریزش کم این روغن دنده را برای استفاده در دامنه دمایی گسترده مناسب می کند.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 220

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 220
روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 220 یک روغن دنده صنعتی پایه سینتتیک (PAO) است که حاوی افزودنی های فشارپذیر (EP) نیز می باشد. این روغن برای روانکاری انواع دنده های بسته شامل دنده های تحت فشار و بار سنگین و همچنین یاتاقان ها به کار می رود. استفاده از روغن پایه PAO با شاخص ویسکوزیته بالا و نقطه ریزش کم این روغن دنده را برای استفاده در دامنه دمایی گسترده مناسب می کند.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 150

روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 150
روغن دنده بی پی BP Enersyn EP-XF 150 یک روغن دنده صنعتی پایه سینتتیک (PAO) است که حاوی افزودنی های فشارپذیر (EP) نیز می باشد. این روغن برای روانکاری انواع دنده های بسته شامل دنده های تحت فشار و بار سنگین و همچنین یاتاقان ها به کار می رود. استفاده از روغن پایه PAO با شاخص ویسکوزیته بالا و نقطه ریزش کم این روغن دنده را برای استفاده در دامنه دمایی گسترده مناسب می کند.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 680

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 680
روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 680 روان کننده دنده پایه سینتتیک می باشد که بر اساس مایعات پلی گلیکول و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون ، مهار کننده زنگ زدگی و فشارپذیری (EP) و با پایداری حرارتی بالا تهیه شده است. روغن دنده بی پی انرسین دارای خواص ذاتی برتری نسبت به روان کننده های پایه معدنی است، بنابراین برای روغن کاری دنده و یاتاقان در دمای بالا مناسب می باشد. شاخص گرانروی بالای این روغن به همراه نقطه ریزش پایین آن قابلیت بکارگیری آن در بازه دمایی گسترده را فراهم آورده است.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 460

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 460
روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 460 روان کننده دنده پایه سینتتیک می باشد که بر اساس مایعات پلی گلیکول و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون ، مهار کننده زنگ زدگی و فشارپذیری (EP) و با پایداری حرارتی بالا تهیه شده است. روغن دنده بی پی انرسین دارای خواص ذاتی برتری نسبت به روان کننده های پایه معدنی است، بنابراین برای روغن کاری دنده و یاتاقان در دمای بالا مناسب می باشد. شاخص گرانروی بالای این روغن به همراه نقطه ریزش پایین آن قابلیت بکارگیری آن در بازه دمایی گسترده را فراهم آورده است.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 220

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 220
روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 220 روان کننده دنده پایه سینتتیک می باشد که بر اساس مایعات پلی گلیکول و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون ، مهار کننده زنگ زدگی و فشارپذیری (EP) و با پایداری حرارتی بالا تهیه شده است. روغن دنده بی پی انرسین دارای خواص ذاتی برتری نسبت به روان کننده های پایه معدنی است، بنابراین برای روغن کاری دنده و یاتاقان در دمای بالا مناسب می باشد. شاخص گرانروی بالای این روغن به همراه نقطه ریزش پایین آن قابلیت بکارگیری آن در بازه دمایی گسترده را فراهم آورده است.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 150

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 150
روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 150 روان کننده دنده پایه سینتتیک می باشد که بر اساس مایعات پلی گلیکول و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون ، مهار کننده زنگ زدگی و فشارپذیری (EP) و با پایداری حرارتی بالا تهیه شده است. روغن دنده بی پی انرسین دارای خواص ذاتی برتری نسبت به روان کننده های پایه معدنی است، بنابراین برای روغن کاری دنده و یاتاقان در دمای بالا مناسب می باشد. شاخص گرانروی بالای این روغن به همراه نقطه ریزش پایین آن قابلیت بکارگیری آن در بازه دمایی گسترده را فراهم آورده است.
ادامه مطلب

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 100

روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 100
روغن دنده بی پی BP Enersyn SG-XP 100 روان کننده دنده پایه سینتتیک می باشد که بر اساس مایعات پلی گلیکول و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون ، مهار کننده زنگ زدگی و فشارپذیری (EP) و با پایداری حرارتی بالا تهیه شده است. روغن دنده بی پی انرسین دارای خواص ذاتی برتری نسبت به روان کننده های پایه معدنی است، بنابراین برای روغن کاری دنده و یاتاقان در دمای بالا مناسب می باشد. شاخص گرانروی بالای این روغن به همراه نقطه ریزش پایین آن قابلیت بکارگیری آن در بازه دمایی گسترده را فراهم آورده است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir