سانیسو Suniso SL 46

سانیسو Suniso SL 46
روغن سانیسو Suniso SL 46 یک روغن کمپرسور پایه سینتتیک است که با استفاده از مواد افزودنی ویژه کارکرد بالقوه ای در انواع سیستم های سرمایشی پیدا کرده است. سانیسو Suniso SL 46 مناسب شرایط دما پایین است و با گرانروی گرید 46 در دمای 40 درجه تولید می شود. این روغن روانکاری، پایداری و محافظت در برابر خوردگی فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد.
ادامه مطلب

روغن سانیسو Suniso 4 GS

روغن سانیسو Suniso 4 GS
روغن سانیسو Suniso 4 GS یک روغن کمپرسور است که کارکرد اصلی آن در کمپرسور های سرمایشی / برودتی می باشد. سانیسو Suniso 4 GS مناسب شرایط دما پایین است و همچنین پایداری شیمیایی خوبی در برابر انواع مبردها دارد. سانیسو 4GS با انواع مبردهای CFC و HCFC مانند R-22، R-12 و R-502 سازگار است. همچنین، عملکرد خوبی در برابر مبردهای طبیعی مانند R-717 دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور سانیسو Suniso 3 GS

روغن کمپرسور سانیسو Suniso 3 GS
روغن سانیسو Suniso 3 GS یک روغن کمپرسور است که کارکرد اصلی آن در کمپرسور های سرمایشی / برودتی می باشد. سانیسو Suniso 3 GS مناسب شرایط دما پایین است و همچنین پایداری شیمیایی خوبی در برابر انواع مبردها دارد. سانیسو 3 GS با انواع مبردهای CFC و HCFC مانند R-22، R-12 و R-502 سازگار است. همچنین، عملکرد خوبی در برابر مبردهای طبیعی مانند R-717 دارد.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 100

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 100
روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 100 روغن کمپرسور پایه استری یا پایه سینتتیک می باشد، که با استفاده از منابع پایه پلی استر و مواد افزودنی تهیه شده است و از روانکاری، پایداری و محافظت در برابر خوردگی برجسته ای برخوردار می باشد. این روغن به طور خاص برای استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع که با مبردهای جایگزین سازگار با ازن استفاده می شوند، طراحی شده است.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 46

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 46
روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 46 روغن کمپرسور پایه استری یا پایه سینتتیک می باشد، که با استفاده از منابع پایه پلی استر و مواد افزودنی تهیه شده است و از روانکاری، پایداری و محافظت در برابر خوردگی برجسته ای برخوردار می باشد. این روغن به طور خاص برای استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع که با مبردهای جایگزین سازگار با ازن استفاده می شوند، طراحی شده است.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 32

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 32
روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 32 روغن کمپرسور پایه استری یا پایه سینتتیک می باشد، که با استفاده از منابع پایه پلی استر و مواد افزودنی تهیه شده است و از روانکاری، پایداری و محافظت در برابر خوردگی برجسته ای برخوردار می باشد. این روغن به طور خاص برای استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع که با مبردهای جایگزین سازگار با ازن استفاده می شوند، طراحی شده است.
ادامه مطلب

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 68

روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 68
روغن کمپرسور سانیسو Suniso SL 68 روغن کمپرسور پایه استری یا پایه سینتتیک می باشد، که با استفاده از منابع پایه پلی استر و مواد افزودنی تهیه شده است و از روانکاری، پایداری و محافظت در برابر خوردگی برجسته ای برخوردار می باشد. این روغن به طور خاص برای استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع که با مبردهای جایگزین سازگار با ازن استفاده می شوند، طراحی شده است.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir