گریس مولیکوت Molykote P-37

گریس مولیکوت Molykote P-37
گریس مولیکوت Molykote P-37 یک گریس خمیری به منظور روانکاری اتصالات پیچ و مهره ای می باشد که بدون کلر، سرب و نیکل است. این گریس خمیری حاوی روغن پایه معدنی بوده و تا دمای 1400 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کند. این محصول مناسب برای پیچ ها و مهره ها که تحت درجه حرارت بسیار بالا قرار دارند و از فولادهای مقاوم در برابر حرارت یا بسیار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند به کار می رود.
ادامه مطلب

گریس مولیکوت Molykote HTP

گریس مولیکوت Molykote HTP
گریس مولیکوت Molykote HTP یک گریس خمیری برای عملیات شکل دهی گرم فلزات می باشد. بنابراین خواص دما بالای خوبی دارد و تا دمایی بیش از 1000 درجه نیز کارکرد خوبی از خود نشان می دهد. این گریس خمیری از روغن پایه معدنی تهیه شده است و خواص کاهنده اصطکاک و سایش خوبی دارد.
ادامه مطلب

گریس مولیکوت Molykote HSC Plus

گریس مولیکوت Molykote HSC Plus
گریس مولیکوت Molykote HSC Plus در دسته گریس های خمیری مولیکوت قرار می گیرد که از روغن پایه معدنی تولید شده اند. این محصول به دلیل خواص ذاتی خود دارای ظرفیت باربری بالا، محافظت خوب در برابر خوردگی و رسانایی الکتریکی خوب می باشد. این محصول مناسب اتصالات فلزی/فلزی که تحت درجه حرارت بالا و تماس اصطکاکی قرار می گیرند که معمولاً در اتصالات پیچ و مهره وجود دارد، مناسب می باشد.
ادامه مطلب

گریس مولیکوت Molykote 1000

گریس مولیکوت Molykote 1000
گریس مولیکوت Molykote 1000 یک گریس خمیری برای اتصالات فلزی پیچ و مهره ای است که در بازه دمایی منفی 30 درجه تا مثبت 650 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کند. این محصول حاوی روغن پایه معدنی می باشد و ظرفیت باربری و تحمل فشار خوبی دارد. این محصول در واقع یک خمیر آنتی سیز یا ضدقفل است که برای روانکاری اتصالات به کار می رود و بدون محتوی فلز سرب و نیکل می باشد.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir