روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 32

روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 32
روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 32 برای روانکاری توربین های گاز، بخار و هیدرولیک به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه می شود و همچنین خواص ضد اکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی ارائه می دهد. تگزاکو رگال مقاومت خوبی در برابر تشکیل رسوب و لجن و در واقع اکسیداسیون اسیدی دارد، در نتیجه تحت تنش های مکانیکی و حرارتی عمر کاری طولانی خود را حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 46

روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 46
روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 46 برای روانکاری توربین های گاز، بخار و هیدرولیک به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه می شود و همچنین خواص ضد اکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی ارائه می دهد. تگزاکو رگال مقاومت خوبی در برابر تشکیل رسوب و لجن و در واقع اکسیداسیون اسیدی دارد، در نتیجه تحت تنش های مکانیکی و حرارتی عمر کاری طولانی خود را حفظ می کند.
ادامه مطلب

روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 68

روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 68
روغن تگزاکو رگال Texaco Regal EP 68 برای روانکاری توربین های گاز، بخار و هیدرولیک به کار می رود و از روغن پایه معدنی تهیه می شود و همچنین خواص ضد اکسیداسیون و ضدخوردگی خوبی ارائه می دهد. تگزاکو رگال مقاومت خوبی در برابر تشکیل رسوب و لجن و در واقع اکسیداسیون اسیدی دارد، در نتیجه تحت تنش های مکانیکی و حرارتی عمر کاری طولانی خود را حفظ می کند.
ادامه مطلب

​محصولات

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir