روغن زنجیر دما بالا

روغن های زنجیر مناسب درجه حرارت بالا در صنایع نساجی، صنایع مواد عایق و در سایر صنایع که زنجیرهای نقاله و محرک در معرض دمای بالا هستند استفاده می شود. این مقاله فقط مهمترین و رایج ترین الزامات پوشش می دهد.

به طور کلی، الزامات روغن های زنجیر با درجه حرارت بالا همان روغن های زنجیر استاندارد است که در دمای اتاق استفاده می شوند. اصطکاک و سایش باید به حداقل ممکن کاهش یابد. با این حال، برای دستیابی به عملکرد مطلوب در دمای بالا، باید از روغن پایه ویژه و مواد افزودنی خاص استفاده شود.

توانایی نفوذ خوب و چسبندگی از ملزومات اساسی روغن های زنجیر است. هر دو ویژگی غالباً در تضاد با یکدیگر هستند و باید متناسب با کاربردهای خاص متعادل شوند. قسمتهای داخلی زنجیرها باید روغن کاری شوند تا فرسوده نشوند، در حالی که چسبندگی باید عالی باشد تا از تلفات گریز از مرکز یا چکه کردن جلوگیری شود. این امر به ویژه برای روغن های زنجیر با درجه حرارت بالا به دلیل وابستگی به گرانروی به دما بسیار مهم است.

به ویژه برای کاربردهای دمای بالا، تلفات تبخیر و ظاهر رسوبات مهم است. تلفات کم تبخیر باعث می شود دوره های روغن کاری مجدد طولانی تر و آلودگی کمتری در سیستم های فیلتر ایجاد شود. با این حال، رسوبات تبخیر هنوز باید صاف و قابل جریان باشند تا از انسداد لینک های زنجیر جلوگیری کند. علاوه بر این، رسوبات صاف باید بتوانند در روغن تازه حل شوند.

نقطه اشتعال روغن زنجیر با دمای بالا نقش تعیین کننده ای دارد. برای جلوگیری از احتراق و آتش سوزی باید بین نقطه اشتعال و حداکثر دمای کارکرد زنجیر فاصله ای وجود داشته باشد.

تماس با ما و سفارش محصول

تلفن دفتر شرکت:
​​​​​​​55783531-021

آقای مهندس مهدی پور:
​​​​​​​0937-7351170
​​​​​​​
خانم صادقی:
0902-7337770

خانم مهندس اخوتیان:
​​​​​​​0902-4448770​​​​​​​

اینستاگرام 
شرکت تامین روانکار رسپینا

respina_lubricant

​ایمیل
​​​​​​​ تامین روانکار رسپینا

info@respinalub.ir